Onsdagsgazzet™ - 10/5

blueblade skrev:
2159478 Klart,vem annars har en urblade idag. :hihi
Hojta till när du vill ta en runda nångång... :tummenupp

Visst, kör minst en runda varje dag!! (förutom vid regn så klart)
Är ledig imorgon och ska utnyttja den tiden på bästa sätt nämligen att ge mig på o byta packboxar själv :va
Beräknar vara klar runt 15-16 sen ut o gasa, kanske ska plocka med en flicka.. det är dax att dra nytta av den dyra försäkringen :D

0708-859788 om du e sugen nån dag.. jag brukar köra rätt ofta med eddi här på SH.. kan höra av mig till dig nästa gång vi ska ut om du vill? Vi brukar träffas på staoil S-torp och köra runt helt vilsna :yoparty

pjohan skrev:
2156104 Böter för vad? Skylt?

Så att dom hade stoppat dig i början av rakan...

Yes, för miniskylten ... Hade "oturen att bli utvald" för att citera den 2-hjulige sheriffen, ur en grupp på ca 20 pers :huvet :3freak

Ooops skrev:
2160901 Visst, kör minst en runda varje dag!! (förutom vid regn så klart)
Är ledig imorgon och ska utnyttja den tiden på bästa sätt nämligen att ge mig på o byta packboxar själv :va
Beräknar vara klar runt 15-16 sen ut o gasa, kanske ska plocka med en flicka.. det är dax att dra nytta av den dyra försäkringen :D

0708-859788 om du e sugen nån dag.. jag brukar köra rätt ofta med eddi här på SH.. kan höra av mig till dig nästa gång vi ska ut om du vill? Vi brukar träffas på staoil S-torp och köra runt helt vilsna :yoparty
Javisst gör det så är jag på.... :tummenupp

Gullefjun skrev:
2161330 Yes, för miniskylten ... Hade "oturen att bli utvald" för att citera den 2-hjulige sheriffen, ur en grupp på ca 20 pers :huvet :3freak
Och att dom väljer just dig kan inte alls ha med den gula tuppkammen på hjälmen att göra :7peta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT