Onsdagsgazz-rek Norrut

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Vad är det för skillnad mellan HÖÖR och ESLÖV :rofl :rofl

"HÖÖR" har endast två konsonanter :rofl

Robz skrev:
Vad är det för skillnad mellan HÖÖR och ESLÖV :rofl :rofl

"HÖÖR" har endast två konsonanter :rofl

Hahaha :rofl :lol

Skillnaden är hårfin :D

Får tacka kvällens reseledare. En del nya vägar och mååånga fina kurvor samt en och annan svettig omkörning :rolleyes:

Nya vägar för mig också och ett tempo som "räckte till" :hihi
Tackar för guidningen!
Försöker minnas vilken väg som gick vart men man får nog köra där lite till för att få in känslan för det hela.

Dede och Zilver... jag "täckte" er på vägen hem, det kom upp en trafipax bakom oss strax efter Lommapåfarten. Undrar varför.... :rolleyes:
Höll 125 km/h i ytterfilen ett tag och såg er förvinna i fjärran, sen släppte jag förbi honom.

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Dede och Silver... jag "täckte" er på vägen hem, det kom upp en trafipax bakom oss strax efter Lommapåfarten. Undrar varför.... :rolleyes:
Höll 125 km/h i ytterfilen ett tag och såg er förvinna i fjärran, sen släppte jag förbi honom.

Det tackar man för :tummenupp :Bugar :Bugar

Misstänkte nästan att du fick dom i hasorna då du inte hakade på så jag släppte av och körde lugnt hela vägen hem. Vill inte gärna åka på böter/av med kortet precis innan man är hemma. Hade varit en sur avslutning på en kanonrunda

Tackar alla inblandade för en trevlig tur.

Hörde ni den historien om han som trodde Höör va Eslöv ..... muhahahahahahahhaha

Eslöv nästa och Höör sen.

Torr så det knastrar men kunde inte låta bli.

majtii skrev:
Eslöv nästa och Höör sen.

Torr så det knastrar men kunde inte låta bli.
:tummenupp
Fast i detta fallet tvärtom... Same same, but different. :lol
Konstigt att vi inte får någon kommentar från den skyldige, fast det är klart... måste ha varit nåt fel på den där GPS:en...

Maverick_ou812 skrev:
Nya vägar för mig också och ett tempo som "räckte till" :hihi
Tackar för guidningen!
Försöker minnas vilken väg som gick vart men man får nog köra där lite till för att få in känslan för det hela.

Dede och Zilver... jag "täckte" er på vägen hem, det kom upp en trafipax bakom oss strax efter Lommapåfarten. Undrar varför.... :rolleyes:

Man tackar så mycket :Bugar, jag var trött och ville hem :tungan

Fan vilken Idiot
visste han inte skillnad på eslöv o höör?

Moha ha ha
De v et väl vem som helst...
Hittade han hem sen kan man ju fråga sig :3freak

föresten så ska jag fixa så jag kan logga rundan nästa gång på gpsen... annars hittar man inte de vägarna igen..

Robz skrev:
RoH känner till dem alla.... Röstånga, Perstorp, Bro-hoppet, Konga, etc....
Stuntrakan har ni dock missat tror jag... :7peta :pannkyss

Bro hoppet tror jag har hoppat på :yoparty jag körde med där ute förra sommaren tror jag att det va.. när jag övningskörde med Rogerr...
det e FETT o hoppa :banana

Robz skrev:
RoH känner till dem alla.... Röstånga, Perstorp, Bro-hoppet, Konga, etc....
Stuntrakan har ni dock missat tror jag... :7peta :pannkyss
Mycket fina vägar :banana körde med cabben på dessa vägar i torsdags, tror inte att Robz skulle ha hängt med i warp tempot :hihi

Zxr_Green skrev:
Bro hoppet tror jag har hoppat på :yoparty jag körde med där ute förra sommaren tror jag att det va.. när jag övningskörde med Rogerr...
Jepp - med mig som lajjter... :hihi

GSXR1100R skrev:
...tror inte att Robz skulle ha hängt med i warp tempot :hihi
Med Imprezan....? :7peta

Last edited:
Sorry boys, och sorry mig själv att jag missade detta. Jag får i business-anda skylla på för mycket jobb, och att proxyn på jobbet helt plötsligt valt att inte ge mig tillgång till sporthoj.com. Ve o fasa, ett mc-forum på företagslinan... det kan verkligen skada IT-miljön utan dess like!

Nåja, next time... eller någon är kanske sugen på att ta en extrarunda uppöver till helgen? Behöver nog plugga lite vägar innan jag tar med mig ett gäng upp dit. :va

yoohan skrev:
Sorry boys, och sorry mig själv att jag missade detta. Jag får i business-anda skylla på för mycket jobb, och att proxyn på jobbet helt plötsligt valt att inte ge mig tillgång till sporthoj.com. Ve o fasa, ett mc-forum på företagslinan... det kan verkligen skada IT-miljön utan dess like!
Har dom även stängt av din access till dom tyska lack / läder sidorna nu?
Hur ska du nu kunna beställa prylar? Stackare... :pannkyss

Edit: Yoohan, du får sluta skicka E- mail och PM. Jag gör det inte! :hihi

Maverick_ou812 skrev:
Har dom även stängt av din access till dom tyska lack / läder sidorna nu?
Hur ska du nu kunna beställa prylar? Stackare... :pannkyss

Edit: Yoohan, du får sluta skicka E- mail och PM. Jag gör det inte! :hihi

Japp, så är det, inge mer homosexuall community pages, som det stod i excel-listan vi fick utskickad. Yeah right att du inte PM:ar, jag kan riktigt höra dig på din mobilsvar "...och når ni mig inte här, så är ni välkommna att adda mig på msn maddicken@hotMALE.com, *blink* *ler* *ler* *fnizz* Got PIC? ASL?" :D

Nej det är helt slut nu, men vem fan har tid att msn:a så jävla mycket jobb jag har nu... (med att leta cyklar på blocket) ;)

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP