Mr K
I win, you loose!
Jag vill alltid att du ska komma ...... på migMaverick_ou812 skrev:Yes darling.
Du har väl 2200 andra skäl till att vilja att jag kommer också....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill alltid att du ska komma ...... på migMaverick_ou812 skrev:Yes darling.
Du har väl 2200 andra skäl till att vilja att jag kommer också....
Robz skrev:Vad är det för skillnad mellan HÖÖR och ESLÖV![]()
![]()
"HÖÖR" har endast två konsonanter![]()
Maverick_ou812 skrev:Dede och Silver... jag "täckte" er på vägen hem, det kom upp en trafipax bakom oss strax efter Lommapåfarten. Undrar varför....![]()
Höll 125 km/h i ytterfilen ett tag och såg er förvinna i fjärran, sen släppte jag förbi honom.
majtii skrev:Eslöv nästa och Höör sen.
Torr så det knastrar men kunde inte låta bli.
Maverick_ou812 skrev:Nya vägar för mig också och ett tempo som "räckte till"![]()
Tackar för guidningen!
Försöker minnas vilken väg som gick vart men man får nog köra där lite till för att få in känslan för det hela.
Dede och Zilver... jag "täckte" er på vägen hem, det kom upp en trafipax bakom oss strax efter Lommapåfarten. Undrar varför....![]()
Höll 125 km/h i ytterfilen ett tag och såg er förvinna i fjärran, sen släppte jag förbi honom.
ALDRIG...... Det är hemligt och ingen får följa med när vi ska köra den ......Henke skrev:Hittade ni någon kul runda så får ni gärna dela med er
Vi sysslar inte med sånt.Robz skrev:Stuntrakan har ni dock missat tror jag...![]()
![]()
Robz skrev:RoH känner till dem alla.... Röstånga, Perstorp, Bro-hoppet, Konga, etc....
Stuntrakan har ni dock missat tror jag...![]()
![]()
Mycket fina vägarRobz skrev:RoH känner till dem alla.... Röstånga, Perstorp, Bro-hoppet, Konga, etc....
Stuntrakan har ni dock missat tror jag...![]()
![]()
Jepp - med mig som lajjter...Zxr_Green skrev:Bro hoppet tror jag har hoppat påjag körde med där ute förra sommaren tror jag att det va.. när jag övningskörde med Rogerr...
Med Imprezan....?GSXR1100R skrev:...tror inte att Robz skulle ha hängt med i warp tempot![]()
Har dom även stängt av din access till dom tyska lack / läder sidorna nu?yoohan skrev:Sorry boys, och sorry mig själv att jag missade detta. Jag får i business-anda skylla på för mycket jobb, och att proxyn på jobbet helt plötsligt valt att inte ge mig tillgång till sporthoj.com. Ve o fasa, ett mc-forum på företagslinan... det kan verkligen skada IT-miljön utan dess like!
Tveksamt.... fyra hjul äger på dom vägarnaRobz skrev:Med Imprezan....?![]()
Maverick_ou812 skrev:Har dom även stängt av din access till dom tyska lack / läder sidorna nu?
Hur ska du nu kunna beställa prylar? Stackare...![]()
Edit: Yoohan, du får sluta skicka E- mail och PM. Jag gör det inte!![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |