Onsdagsgazz - Originalet - 9/7-03

Tre söta glada damer och en liten Mini K var där som publik (måste ju ta med nån bild som inte är sudd :rolleyes: )

Bifogat

• 4.jpg
    4.jpg
    117.7 KB · Visningar: 176
:fakta "Vi brukar ALLTID vänta in alla, så fort vi ska svänga" JOOOO men visst...

Jag vet inte, Milome, hur vi ska ta det här... Är vi ovälkomna eller vad tror du? Vill de inte ha med oss.... :gråta

Ska vi ge dem fler chanser :confused:

:whip du Swappe nu, eller blir det bara straff nog med att sova i sorteringsavfallet ;)

Tweetie skrev:
:fakta "Vi brukar ALLTID vänta in alla, så fort vi ska svänga" JOOOO men visst...

Jag vet inte, Milome, hur vi ska ta det här... Är vi ovälkomna eller vad tror du? Vill de inte ha med oss.... :gråta

Ska vi ge dem fler chanser :confused:

:whip du Swappe nu, eller blir det bara straff nog med att sova i sorteringsavfallet ;)

I sorteringsavfallet var det!!! *inte bland kartongerna* :p
Trist att det var han som hade nycklarna hem bara....

Mjaeeeeee - jag vet inte hur vi ska ta det det där med tjejbaciller å så vet du - lite känsliga.... . Kanske ville de bara väl, men nästa gång de vill lära oss att mc-orientera tycker jag att vi ska få en karta innan!

Tweetie skrev:

Men hallå, vi kan inte stanna i rondellen heller. Jag trodde ni lärde er att gasa på Knudan... :p

Kanon runda Mr.K även det blev lite förvirring ett tag.
Tur att Lasse fanns med oss.

Sket kul som vanligt :bow

CorbenDallas skrev:
Men hallå, vi kan inte stanna i rondellen heller. Jag trodde ni lärde er att gasa på Knudan... :p

Check your facts, boy... det var faktiskt inte i rondellen NI tappade bort oss, men det borde ju du sett, du som normalt ær sist (har jag fått høra), men det var innan Bara.... :(

Det ær en sak att gasa på bana, nær man kænner till banan och vet hur svængarna ser ut, men jag kør inte øver min førmåga bland bilar och rådjur på vægar jag inte kænner till... Men så ær jag ju tjej :p och ingen kille som behøver hævda sig... :crash

Tweetie skrev:
Check your facts, boy... det var faktiskt inte i rondellen NI tappade bort oss, men det borde ju du sett, du som normalt ær sist (har jag fått høra), men det var innan Bara.... :(

Det ær en sak att gasa på bana, nær man kænner till banan och vet hur svængarna ser ut, men jag kør inte øver min førmåga bland bilar och rådjur på vægar jag inte kænner till... Men så ær jag ju tjej :p och ingen kille som behøver hævda sig... :crash

Jag säger bara vad jag såg, efter rondellen var ni borta... och du, kolla din hastighetsmätare, vi höll lagstadgad hastighet hela vägen till Bara, fortare än så gick det inte. :D

Sen var det inte vi som tappade bort er, det var ni som tappade bort oss... :D

Och du, du ska inte lyssna på så mkt skvaller, speciellt inte på folk som inte vet vad dom pratar om...

Det där med att hävda sig tänker jag inte ens kommentera...

:rock Alltid lika roligt med nya vägar, bra tempo :rock
Vi spred visst folk över hela skåne...... :skrämd ett gäng ringde mig från trelleborg och undrade var vi tagit vägen, men dem hittade oss på lekplatsen igen :notme

Riktigt kul runda! :tummenupp

Försökte till och med lägga lite av sträckan på minnet, men det enda jag minns idag var att det var många vänstersvängar... ja, och många högersvängar me... :rolleyes:

PS. Jag lider av kroniskt dåligt lokalsinne...

Jag tyckte rundan var skittrist. Bara en massa svängar hela tiden och MrK, han är dum för han kör så fort.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

CorbenDallas skrev:
Sen var det inte vi som tappade bort er, det var ni som tappade bort oss... :D
Jag hävdar med bestämdhet att jag kände mig borttappad *nickar*

CorbenDallas skrev:
Det där med att hävda sig tänker jag inte ens kommentera...

...gjorde du inte det precis... *hihi* ;) *bråkar*

Last edited:
Roligt med nya vägar men

Det var roligt med lite nya vägar(mer sånt) för omväxlingsskull men samtidigt var det lite tråkit me de där gasa o stanna för jämnan,blev lite väl mye på denna rundan,så man kunde ju haft med sej picknick korg bak på hojen.
Annars en bra onsdag med gött väder osv.Blev en runda till strippen oxå sen på kvällen men mye folk där oxå o få körningar
o så bilar givetviss,sen kom ju farbor blå oxå o ville kolla på race he he.Så R rakan är bra mye roligare.
Mvh R1 racer

Re: Roligt med nya vägar men

R1 racer skrev:
Det var roligt med lite nya vägar(mer sånt) för omväxlingsskull men samtidigt var det lite tråkit me de där gasa o stanna för jämnan,blev lite väl mye på denna rundan,så man kunde ju haft med sej picknick korg bak på hojen.
Annars en bra onsdag med gött väder osv.Blev en runda till strippen oxå sen på kvällen men mye folk där oxå o få körningar
o så bilar givetviss,sen kom ju farbor blå oxå o ville kolla på race he he.Så R rakan är bra mye roligare.
Mvh R1 racer

Det blir många stopp när vi är så många, det går inte att komma undan...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT