Onsdagsgazz - Originalet - 6/10

Von Vettet skrev:
jag kommer...nu får vi se om vi kan bli lika många vikingar som sist...jag var impregnerad av uppslutningen .. :tummenupp

tror att VV har gått o blivit en kärring... :tungan vi räknade starkt med dej... men neeej ingen von vettet :rofl

Tackar för en trevlig runda! Hoppas att man hinner med några onsdagsgazz till innan det blir riktigt kallt. Skall byta visir till nästa gång bara. Det mörka blir mest till nackdel nu känns det som...

Jag tror med bestämdhet att VV's stringtrosor skavde. Så stackaren fick stanna hemma tillsammans med salvatuben.

Svane skrev:
Desmodue va?? :va

Var lämnade in den?? Olle???

Helt korrekt, blir kanske ännu dyrare om man har fyrventilare??

Pratade med Olle, tyckte det var ruggigt svinigt dyrt, fick av en händelse ett kanontips till en kille som löser det hela lite "vid sidan om". Så hojta till nästa gång du har nått som skall fixas så sparar du en slant :tummenupp

sorry att jag inte var med igår! var ute med dede och fixade entrébiljett till "klot-gänget". får se hur lång tid det tar innan man kan vara med igen, kroppen är väl hyfsad men min älskade är det lite värre med!! :huvet

kommer inte ihåg någonting förrän på sjukhuset! tror att dede har en något klarare bild av det hela.

Hellraiser skrev:
kommer inte ihåg någonting förrän på sjukhuset! tror att dede har en något klarare bild av det hela.

Skönt att höra att du är okej iallafall. :pannkyss
Vi har diskuterat er lite på det privata forumet.

Fluffy skrev:
Helt korrekt, blir kanske ännu dyrare om man har fyrventilare??

Pratade med Olle, tyckte det var ruggigt svinigt dyrt, fick av en händelse ett kanontips till en kille som löser det hela lite "vid sidan om". Så hojta till nästa gång du har nått som skall fixas så sparar du en slant :tummenupp

Nu vet jag inte vad du betalar men det kostar, det gör det. Klarar han av desmoquattro? Känner till en del som fixar tvåor men backar när det blir tal om en fyrventilare... :va
Min ska fixas nu under vinterdvalan så jag hojtar till med detsamma :hej

Du har PM...

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion