Onsdagsgazz - Originalet - 27/10

Var det något halt på vägen i korsningen där man tar ut mot rondellen från Sjöbo? Ja körde sist iväg från korvlådan och fick till ett sånt sjuhe#&¤tes tvärställ när jag svängde ut.
Det tog lite tid innan hjärtfrekvensen gått ner och jag kan lova att det inte gick fort genom rondellen.

Förutom att ge alla en JÄTTE VARNING! för kalla däck! Så måste jag fråga vad grabben med räcke bakpå hojen har i tankarna då det inte längre är nått lyse bakom? Grejen med att åka i grupp är väll för fan att om nått händer...?

Bortsätt från från det så var det en perfekt avrundning på årets gazz, för nu lär det få va för min del.

Rogerr skrev:
Så måste jag fråga vad grabben med räcke bakpå hojen har i tankarna då det inte längre är nått lyse bakom? Grejen med att åka i grupp är väll för fan att om nått händer...?

QUOTE]

antar att du syftar på mej?!... vadå att det inte längre är något lyse bakom? menar du att min baklampa inte funkar? eller vad syftar du på? :va

Zxr_Green skrev:
Rogerr skrev:
Så måste jag fråga vad grabben med räcke bakpå hojen har i tankarna då det inte längre är nått lyse bakom? Grejen med att åka i grupp är väll för fan att om nått händer...?

QUOTE]

antar att du syftar på mej?!... vadå att det inte längre är något lyse bakom? menar du att min baklampa inte funkar? eller vad syftar du på? :va

Han mena nog eftersom du har en honda i röven så syns det lite dåligt när du ska svänga :hihi

Maverick_ou812 skrev:
*Superlight*, lycka till med trimmningen i vinter.

Tackar, det kan behövas, ska ju försöka hinna med en hel del under vintern :gnissla

Du får ta och komma ut på studiebesök när verkstaden är helt klar!

Zxr_Green skrev:
Rogerr skrev:

QUOTE]

Nej det var ett annat blinnstyre :D

Jag var nog lite skärad då jag skrev i går. Vad jag menade (och fortfarande menar) är att man försöker ha koll på så att hojen bakom inte försvinner.

Till *superlight*

Så gärna! Och eftersom jag inte ens kan spänna kedjan själv (än) så lär jag bli riktigt imponerad av din "molekylrenovering". Lägg ett PM när du har kommit en bit så kommer jag gärna på studiebesök.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph