Onsdagsgazz - Originalet - 21/7

Han menar nog fotboja. Övervakaren kanske inte tillåter onsdagsgazz.

Hmmm... jag tycker inte om vädret... Jag kommer inte ner idag och hälsar på som jag skrev innan, så vänta inte på mig! Regnar ganska mycket här fortfarande :huvet Jaja... men i morgon, då j..

msn

lahi skrev:
Hmmm... jag tycker inte om vädret... Jag kommer inte ner idag och hälsar på som jag skrev innan, så vänta inte på mig! Regnar ganska mycket här fortfarande :huvet Jaja... men i morgon, då j..
Msn.se har sällan fel med deras vädergurus.gå in där och titta på klockan 2000 i kväll.En stor SOL över södra skåne,så släpp nu sargen och kom in i matchen :rofl

Von Vettet skrev:
Msn.se har sällan fel med deras vädergurus.gå in där och titta på klockan 2000 i kväll.En stor SOL över södra skåne,så släpp nu sargen och kom in i matchen :rofl
Hehe... Jaså, brukar det stämma där? Där var ju 3 solar i skåne! Mmm, då kanske man skulle titta ner ändå... Men det regnar ju här! Då blir man ju blöt... jaja, ska jag med så är jag där innan 18 iaf!

Mr K skrev:
det ser inte ut att komma regna ....

Tja, det regnar nu iallafall.. Hojen är ej körbar så jag hänger inte med.. Har sprängt lamellerna och måste plocka av oljesumpen för att leta upp de saknade bitarna, får nog inte packningen fören nästa vecka :mad:

Såja, då var man hemma igen! Jag hittade hem... Tackar för turen! Var skoj fastän det var lite suggigt väder! Lyckades få hjulspinn i 4:an på vägen hem... och lite när jag körde från rakan.. var lite blött. Lät det bra? :)

Jag kan nog stoltsera med den högsta noterade hastigheten också! Givaren till min cykeldator mäter liiiite fel när det blir blött så... 415,7 km/h! Slå det om ni kan... :hihi Gick nog bara i 110 då... eller inte... :confused: Enligt boken ska mätaren bara kunna mäta upp till 340, men icke!

Tack återigen! Mycket trevligt, och trevligt folk :tummenupp

lite dugg hela rundan ... men det gick juh fint
Ett pat hjullyft han man med på rakan ändå.....

Mr K skrev:
lite dugg hela rundan ... men det gick juh fint
Ett pat hjullyft han man med på rakan ändå.....

Dagens 3 enda bilder! :tummenupp

Bifogat

• DSCF0013 (Medium).JPG
    DSCF0013 (Medium).JPG
    69.4 KB · Visningar: 71
  • DSCF0015 (Medium).JPG
    DSCF0015 (Medium).JPG
    43.7 KB · Visningar: 98
  • DSCF0016 (Medium).JPG
    DSCF0016 (Medium).JPG
    63 KB · Visningar: 76
Nyheter