Mr K
I win, you loose!
det blev ok ..... vi e inga mesar inte ...... muhahahahahhaDr Gixxer skrev:Hur blev vädret nere hos Er?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det blev ok ..... vi e inga mesar inte ...... muhahahahahhaDr Gixxer skrev:Hur blev vädret nere hos Er?
gamle skrev:det blev ett dyrt gazz för mig i dag det kostade 2 fäljar o 2 däck h...la V.V. som tillåter krondike mitt på vägen i häckebärga![]()
![]()
gamle skrev:det blev ett dyrt gazz för mig i dag det kostade 2 fäljar o 2 däck h...la V.V. som tillåter krondike mitt på vägen i häckebärga![]()
![]()
rookie skrev:Förlåt en nybörjare men vad är ett "krondike"(oxå varit i h-berga idag...
)
Oki nu hänger jag med,fick fälgarna mye strycka va det då? nu går de som 2 ovala ägg?.gamle skrev:K R O N D I K E =ett stort hjävla hål mitt på vägen 30cm brett 1 meter långt och 15 cm djupt naturligt vis i en kurva på baksdan av ett krön
![]()
![]()
![]()
R1 racer skrev:Annars är det ju läge o investera i magnesium eller carbon fälgar
,dyra som guld.
Jo det är sant iförsig.Rogerr skrev:Och som hade gått i tusen bitar
Men ditt fordon borde ju ta sig över detta hinder med bravur. Det var ju inte länge sedan du flög ut med den i en åker vid vellinge och hjälpte bonden med plöjningen!! Skämt åsido, du kan alltid ringa,men du får nog bezahlen bitte..... tråkigt,men som tur var gick du ju inte kull och skadade dig...gamle skrev:K R O N D I K E =ett stort hjävla hål mitt på vägen 30cm brett 1 meter långt och 15 cm djupt naturligt vis i en kurva på baksdan av ett krön
![]()
![]()
Va ska ni ut i skitvädret att göragamle skrev:det blev ett dyrt gazz för mig i dag det kostade 2 fäljar o 2 däck h...la V.V. som tillåter krondike mitt på vägen i häckebärga![]()
![]()
de lungt ja tål det:R1 racer skrev:Jag har 2 st R1 02 fälgar att kränga fram/bak som är vit lackerade,kan väl passa snyggt på en Triumf,nu kivas jag tillbaks lite va?.
Hoppas det löser sej för de "snackar" om att sommarn snart ska komma![]()
gamle skrev:de lungt ja tål det:Verkar som v.v. tar på sig ansvaret o det blir dyrt ca 25000 för rep Någon som e duktig på att skriva långa inlagor så hör av er
ja letar alla redan ny hoj![]()
GSXR1100R skrev:Va ska ni ut i skitvädret att göra![]()
crazy martin skrev:tror du att hålen försvinner när det är fint väder ,eller?
jag har oxå helt allvarligt hittat ett märke på min bakfälg .......gamle skrev:enl. Mrk var där en kille med en cbr 600 som också fick bulor i sina fäljar.
Någon som vet vem det var i så fall be honom ta kontakt med mej, jag har nu bilder på hålet.
För att i så fall göra en gemensam sak mot V.V.
Mr K skrev:jag har oxå helt allvarligt hittat ett märke på min bakfälg .......
Jag e med och skriver till VV.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph