onsdagsgazz i världens skitfinaste väder

kan man hyra dig? ALLTSÅ SOM FOTOGRAF? :) bra bilder ju.. enda onsdagen man missar rakan är du där och fotar.. faen :brinnerup

kommer fler tillfällen :)
jag har redan lovat att dra med systemaren nästa gång jag ska dit, så det är bara till att posera :tummenupp

Lite bilder från kvällen;

Sjöborakan

Hur blev dina bilder sofiiiii?

här kommer lite av mina bilder. är dock inte så vackra som dina vilse:rolleyes: har ju fortfarande efter alla dessa år (låter som jag e skitgammal?) lärt mig min kamera helt o hållet.

http://picasaweb.google.se/sofie.nilsson86/Sjoborakan?feat=directlink

fick du ngr bra bilder ww??:)

förresten bild 5 är nog ballast!! Hade dock varit ännu snyggare om han hade dragit upp skiten på bakhjulet! :yoparty

Last edited:
här kommer lite av mina bilder. är dock inte så vackra som dina vilse:rolleyes: har ju fortfarande efter alla dessa år (låter som jag e skitgammal?) lärt mig min kamera helt o hållet.

http://picasaweb.google.se/sofie.nilsson86/Sjoborakan?feat=directlink

förresten bild 5 är nog ballast!! Hade dock varit ännu snyggare om han hade dragit upp skiten på bakhjulet! :yoparty

Gött och se att du fotade min hoj också, men du missade lite på fokuseringen den är ju suddig:glömdet

jag vet inte än hur jag jobbar nästa vecka - antagligern jobbar jag kvällar tyvärr men en gång när jag kan säger jag till isåfall... :)

:tummenupp Är så mycket lättare att fotografera er om jag är på plats där nere.........:arsele

Trevliga bilder! :tummenupp

Vad är det för kamera du har?

Sitter och kollar på dem just nu, och där är ett par lekbilder som är trevliga :tummenupp Han har till och med lyckats med panorering på ett par av bilderna :tummenupp

Last edited:
:tummenupp Är så mycket lättare att fotografera er om jag är på plats där nere.........:arsele

Trevliga bilder! :tummenupp

Vad är det för kamera du har?

Sitter och kollar på dem just nu, och där är ett par lekbilder som är trevliga :tummenupp Han har till och med lyckats med panorering på ett par av bilderna :tummenupp

jag har en olympus e500 (tror jag den heter?)

hahahahahaha lämnade han över bilderna till dig?? :rofl

tror du han e lat eller bara lite oteknisk? :va hehe

jag har en olympus e500 (tror jag den heter?)

hahahahahaha lämnade han över bilderna till dig?? :rofl

tror du han e lat eller bara lite oteknisk? :va hehe

Är det en kompaktkamera eller systemkamera?

Nja, tror jag fick dem för att jag tjatade om att jag ville se dem :p Och i brist på annat har jag nu suttit och lekt lite med några av dem så vill han visa dem är det bara att slänga upp dem i ett album nu :hihi

Edit; det var en systemkamera, så vad har du för objektiv? ;)

Last edited:
Är det en kompaktkamera eller systemkamera?

Nja, tror jag fick dem för att jag tjatade om att jag ville se dem :p Och i brist på annat har jag nu suttit och lekt lite med några av dem så vill han visa dem är det bara att slänga upp dem i ett album nu :hihi

Edit; det var en systemkamera, så vad har du för objektiv? ;)

jaa upp med bilder bara :tummenupp

hm vad jag har för objektiv? hehe. jadu..teleobjektiv? :va:D eller du vill ha siffrorna? haha. är inte så insatt i min kamera som du kanske märker!:rolleyes:

jaa upp med bilder bara :tummenupp

hm vad jag har för objektiv? hehe. jadu..teleobjektiv? :va:D eller du vill ha siffrorna? haha. är inte så insatt i min kamera som du kanske märker!:rolleyes:

Siffrorna ja ;)

Vill han visa bilderna får han lägga upp dem själv, alt be mig lägga upp dem. Hans bilder, hans val om han vill visa dem. Dock tycker jag absolut att han skall visa dem :banana

Last edited:
Stenkoll är en jäkla överdrift, men något lite kan jag i varje fall :tungan

40-150 säger vad du har för zoom på kameran och de andra säger hur pass ljuskänsligt objektiv du har ;)

Finns det möjlighet vill jag gärna testa din kamera någongång, jag har aldrig fotat med en Olympus innan :D

Stenkoll är en jäkla överdrift, men något lite kan jag i varje fall :tungan

40-150 säger vad du har för zoom på kameran och de andra säger hur pass ljuskänsligt objektiv du har ;)

Finns det möjlighet vill jag gärna testa din kamera någongång, jag har aldrig fotat med en Olympus innan :D

jaaa ok :) jaa du får jättegärna testa den, när jag har den med mig. Är ju inte så ofta tyvärr eftersom jag har lite svårt att packa ned den ngnstans.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT