sofiiiii
Rödtotten
bra fråga

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kan man hyra dig? ALLTSÅ SOM FOTOGRAF?bra bilder ju.. enda onsdagen man missar rakan är du där och fotar.. faen
![]()
Hämta upp mig i Landskrona nästa vecka och jag gör ett försök att fota dig!![]()
här kommer lite av mina bilder. är dock inte så vackra som dina vilsehar ju fortfarande efter alla dessa år (låter som jag e skitgammal?) lärt mig min kamera helt o hållet.
http://picasaweb.google.se/sofie.nilsson86/Sjoborakan?feat=directlink
fick du ngr bra bilder ww??
förresten bild 5 är nog ballast!! Hade dock varit ännu snyggare om han hade dragit upp skiten på bakhjulet!![]()
jag vet inte än hur jag jobbar nästa vecka - antagligern jobbar jag kvällar tyvärr men en gång när jag kan säger jag till isåfall...![]()
Trevliga bilder!
Sitter och kollar på dem just nu, och där är ett par lekbilder som är trevligafick du ngr bra bilder ww??![]()
Är så mycket lättare att fotografera er om jag är på plats där nere.........
Trevliga bilder!
Vad är det för kamera du har?
Sitter och kollar på dem just nu, och där är ett par lekbilder som är trevligaHan har till och med lyckats med panorering på ett par av bilderna
![]()
jag har en olympus e500 (tror jag den heter?)
hahahahahaha lämnade han över bilderna till dig??![]()
tror du han e lat eller bara lite oteknisk?hehe
Är det en kompaktkamera eller systemkamera?
Nja, tror jag fick dem för att jag tjatade om att jag ville se demOch i brist på annat har jag nu suttit och lekt lite med några av dem så vill han visa dem är det bara att slänga upp dem i ett album nu
Edit; det var en systemkamera, så vad har du för objektiv?![]()
jaa upp med bilder bara
hm vad jag har för objektiv? hehe. jadu..teleobjektiv?eller du vill ha siffrorna? haha. är inte så insatt i min kamera som du kanske märker!
![]()
Siffrorna ja
Vill ha visa bilderna får han lägga upp dem själv, alt be mig lägga upp dem. Hans bilder, hans val om han vill visa dem. Dock tycker jag absolut att han skall visa dem![]()
40-150mm? rätt siffror? hehe![]()
Jepp!
Efter dessa stå där troligen ett par siffror till, vad ligger dessa på? (gissar på att det står 1:3.5-4.5 )
Stenkoll är en jäkla överdrift, men något lite kan jag i varje fall
40-150 säger vad du har för zoom på kameran och de andra säger hur pass ljuskänsligt objektiv du har
Finns det möjlighet vill jag gärna testa din kamera någongång, jag har aldrig fotat med en Olympus innan![]()
Jag har fan ingen skam i kroppen, så jag är på!förresten, någon som har lust att tvätta min hoj i bikini?![]()
Jag har fan ingen skam i kroppen, så jag är på!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |