Onsdagsgaz med RadicalRiders

Ja det var gott att få komma ut en sväng i dag efter gårdagens antiklimax. :tummenupp
(23 mil hem i bil för att hinna till TT o så regnar det :mad: )
Behövs nog nötas lite mil för att komma överens med den röde men det är ju bara kul. :)

996D skrev:
2422402
Behövs nog nötas lite mil för att komma överens med den röde men det är ju bara kul. :)

Jo, jag tror att jag också måste lägga några mil innan triplekännslan försvinner.

Den nye är liiiite rappare i svängarna... :D

Har ni förrästen sett DMI:s radar? Ser blött ut söderut. Tur att vi höll os i vår hörna av skåne...

blacktriple skrev:
2422449 Jo, jag tror att jag också måste lägga några mil innan triplekännslan försvinner.

Den nye är liiiite rappare i svängarna... :D

Har ni förrästen sett DMI:s radar? Ser blött ut söderut. Tur att vi höll os i vår hörna av skåne...
Jasså det är DIN Mille!?!
Tror jag får börja jobba med samma saker som dig o 996D för då kan man visst köpa vilka italienska skönheter som helst! :tungan

Tummen upp för er boys! Jäkligt snygga åk, inga dussin Sukkor o Yammor där inte! :yoparty

Sniper... Gnurf... det är dags att vakna nu! Följ nu bröderna brothers exempel och go italian.

EDIT: Ni måste ju hänga på MCK Vilse och visa upp era nyförvärv. Utlovar posörrundornas posörrunda! :D
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=131186

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
2422579 Jasså det är DIN Mille!?!

Tummen upp för er boys! Jäkligt snygga åk, inga dussin Sukkor o Yammor där inte! :yoparty

EDIT: Ni måste ju hänga på MCK Vilse och visa upp era nyförvärv. Utlovar posörrundornas posörrunda! :D

Japp, min mille. :banana
Helnöjd som sjutton! :D

MCK vilseturen krockar nästan med min komande påmösntring. Hinner kanske.

Glenning skrev:
2423370 Ännu! :D

Har för mig att 999:s förgångare läckte lite olja över allt. Såg en arg stockholmskis som hade en del att säga om denna sak. :)

Ja men det var väl ändå inte så konstigt.
Hur hade du själv reagerat om du börjat ana att du skulle bli kvarlämnad i Stockholm? :rofl

Maverick_ou812 skrev:
2422579 Jasså det är DIN Mille!?!
Tror jag får börja jobba med samma saker som dig o 996D för då kan man visst köpa vilka italienska skönheter som helst! :tungan

Sniper... Gnurf... det är dags att vakna nu! Följ nu bröderna brothers exempel och go italian.

Den dagen jag blir omkörd av en italienare ska jag börja tänka på det:D

996D skrev:
2423530 Nej, det var National Steel and Shipbuilding Company i San Diego.

Allvar? Verkligen? :va

Trodde inte att jänkarna kunde bygga sådana båtar...

Fast å andra sidan sprang hon ju ganska fetläck... :hihi

Förrästen, han som var Kapten när hon gick på grund, Joe Hazelwood, kan någon gissa vad han jobbar med nu? :va

blacktriple skrev:
2425395 Allvar? Verkligen? :va

Trodde inte att jänkarna kunde bygga sådana båtar...

Fast å andra sidan sprang hon ju ganska fetläck... :hihi

Förrästen, han som var Kapten när hon gick på grund, Joe Hazelwood, kan någon gissa vad han jobbar med nu? :va

Hamnade väl på ngt försäkringsbolag. Har för mig att han var heltoppad när olyckan skedde eller ngt. Så går det till på sjön. :rofl

996D skrev:
2425449 Hamnade väl på ngt försäkringsbolag. Har för mig att han var heltoppad när olyckan skedde eller ngt. Så går det till på sjön. :rofl

Han var ganska på lyset. Inte Welozklass på det fast nära...

Nu jobbar han på sjöbefälskolan i New York... :D

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back