onsdagsfika nån

:rofl :rofl :rofl

Pejo skrev:
Fan nu kom jag o tänka på en annan.... Killen kliver av moppen, tar PÅ sig hjälmen, går ner i en träningslokal, går fram till värsta martial-arts-biffen, vinkar med lillfingret och säger -"I hear you guys have SMALL DICKSssssssss".....

:3freak hehe, du är som du blev du :hoppskrat
kom å fika istället :tummenupp

Funatic skrev:
Hey, woman... You forgot your panties in my kitcheeen :D
Den gamla reklamsnutten slog mig i huvudet när jag såg inlägget :hihi

jag kan slita mig...jag kan slita mig...jag kan slita mig...jag kan slita mig...jag kan slita mig...

Onsdagsfika 23 februari någon? Kom med tid o plats i värsta fall vägbeskrivning så utsocknes hittar med, jag kan komma ialla fall :tummenupp

FredR1k skrev:
Café Gränden klockan 19.00 dårå... :tummenupp

Är det på kopparbergsvägen? Om man kommer från folketshus och går ner mot biografen, på höger sida, det ligger en "mellan östern" affär där också.?

sporTlovEr skrev:
Är det på kopparbergsvägen? Om man kommer från folketshus och går ner mot biografen, på höger sida, det ligger en "mellan östern" affär där också.?

Nästan en "mellan östern" en Italiensk iaf. om du tänker på ny matsedel som den heter. Fast du är fel ute. Det är cornetto du tänker på tror jag. Om du går den vägen och förbi laserdome och svänger upp höger innan cornetto (runt hörnet vid geab) osså upp efter den vägen sedan höger igen så ligger gränden där. Hmm lite annorlunda väg att gå dit men den kan nog fungera. :yoparty

Men jösses FredR1k, dont quit your dayjob and become a guide... :hihi

FredR1k skrev:
Nästan en "mellan östern" en Italiensk iaf. om du tänker på ny matsedel som den heter. Fast du är fel ute. Det är cornetto du tänker på tror jag. Om du går den vägen och förbi laserdome och svänger upp höger innan cornetto (runt hörnet vid geab) osså upp efter den vägen sedan höger igen så ligger gränden där. Hmm lite annorlunda väg att gå dit men den kan nog fungera. :yoparty

FredR1k skrev:
Det är därför du aldrig får köra först :D

FredR1k skrev:

Jag använder mig av apostlahästarna så det är lugnt :tummenupp

Men herrejösses då.
En kommer med en taskig vägbeskrivning, nån annan säger åt den första att behålla jobbet, en tredje förklara att med sådana vägbeskrivningar så åker man inte först på långturer, en fjärde säger att han reser mha gammelbibliska fyrfotade hamburagre...

Här kommer en kartbild, Sturegatan 13 var det. :lol

Bifogat

• granden.JPG
    granden.JPG
    111.7 KB · Visningar: 38
Last edited:
Pejo skrev:
Men herrejösses då.
En kommer med en taskig vägbeskrivning, nån annan säger åt den första att behålla jobbet, en tredje förklara att med sådana vägbeskrivningar så åker man inte först på långturer, en fjärde säger att han reser mha gammelbibliska fyrfotade hamburagre...

Här kommer en kartbild, Sturegatan 13 var det. :lol

Nu är allt klart som korvspad, eller åtminstone som klar buljongsoppa

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...