r matte
Ny medlem
ne nu jävlar spårar det ur i så fall får du slika av glasyren på min bakelse 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
r matte skrev:man får väll vara nytig och skrapa av sockret på bullen.
FredR1k skrev:Det är ju därför r matte ska med, han får slicka av sockret på min bulle!![]()
Å cashman om du blir avundsjuk så kan ju få suga på mina salta choklad kulor!? HmmVit choklad!? :kocko
![]()
Pejo skrev:Jävla ljugo ! Dra helvete !Du lovad MIG att få slicka i mig sockret från din "bulle" !!!
aRWe skrev:Jag vet inte om jag tänker dyka upp på den där perversa tillställningen![]()
FredR1k skrev:Det är ju därför r matte ska med, han får slicka av sockret på min bulle!![]()
Å cashman om du blir avundsjuk så kan ju få suga på mina salta choklad kulor!? HmmVit choklad!? :kocko
![]()
Är inte säker på att jag hinner till 18.00Pejo skrev:Snicksnack - du om någon är en godisgris !
aRWe skrev:Är inte säker på att jag hinner till 18.00
Jösses, du får göra nått åt din intimhygien. Kan inte va nyttigt att:FredR1k skrev:suga på mina salta choklad kulor!?
TinaTjejen skrev:Jösses, du får göra nått åt din intimhygien. Kan inte va nyttigt att:
1. de är salta
2. att du vet att de är salta (är du vig människa?)
3. de är chokladfärgade- alltså: håll upp dem när du skiter
![]()
Nej, piller är förvirrande. Var det 2 gröna och 14 röd, eller var det tvärtom? Äh, kan ju inte spela nån rollFredR1k skrev:![]()
Ta din medicin! NU! Eller jag kanske, jag vet inte?! :kocko![]()
snacka om hängiga.... *hihi*Funatic skrev:Säg inte så. Då tar han en öl och sköljer ned sina salta chokladfärgade...
TinaTjejen skrev:snacka om hängiga.... *hihi*
Eller mena du att han skulle skölja av dem med öl?
Pejo skrev:Hörru. Sluta jiddra o börja trolla. Ska knäckedamen kanske vara med o fika nån gång ?
Vadå orkar, jag vet inte var det är med ungdomen av idag. När jag var ung då gick man upp kl 03.00 för att frukost så man hann med att göra grovsysslor innan man kl 05.30 begav sig till skolan en lätt marsch på 2,5 tim och var i skolan fram till 16.00 då man hjälpte prästen med lite göromål sen vid 17.30 begav man sig hemmåt för att vara hemma 20.00 då man åt lite för sen skulle man ut i skogen och göra rätt för sig där var man till 01.00, så hem för lite mat aftonbön och tvagning hade allt flytit på såkom man i säng vid 02.00 för en god timmes sömn. Så kom inte här och snacka om att vara tröttTinaTjejen skrev:Käcka damen ska väl kanske med någongång när hon orkar, (kommer oftast hem från jobbet tidigast 18 tiden).
Och så fick ni bygga staket så inte dinosaurierna kom å åt upp eraRWe skrev:Vadå orkar, jag vet inte var det är med ungdomen av idag. När jag var ung då gick man upp kl 03.00 för att frukost så man hann med att göra grovsysslor innan man kl 05.30 begav sig till skolan en lätt marsch på 2,5 tim och var i skolan fram till 16.00 då man hjälpte prästen med lite göromål sen vid 17.30 begav man sig hemmåt för att vara hemma 20.00 då man åt lite för sen skulle man ut i skogen och göra rätt för sig där var man till 01.00, så hem för lite mat aftonbön och tvagning hade allt flytit på såkom man i säng vid 02.00 för en god timmes sömn. Så kom inte här och snacka om att vara trött
aRWe skrev:Vadå orkar, jag vet inte var det är med ungdomen av idag. När jag var ung då gick man upp kl 03.00 för att frukost så man hann med att göra grovsysslor innan man kl 05.30 begav sig till skolan en lätt marsch på 2,5 tim och var i skolan fram till 16.00 då man hjälpte prästen med lite göromål sen vid 17.30 begav man sig hemmåt för att vara hemma 20.00 då man åt lite för sen skulle man ut i skogen och göra rätt för sig där var man till 01.00, så hem för lite mat aftonbön och tvagning hade allt flytit på såkom man i säng vid 02.00 för en god timmes sömn. Så kom inte här och snacka om att vara trött
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |