Onsdags nöje?

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Jag å tjejen tänkte hitta på nåt på onsdag...frågan är bara vad?..Känns som man gjort allt..tillochmed gått igenom en del museum :D

Så tipsa! :banana
 
Njut av hösten,på med stortröjan och ut och promenera(man kan prata då det gillar dom :7peta ) handla mat,gå hem och laga den tillsammans, drick vin.
Glädjs åt varandra,håll handen,dansa i köket.
 
dricka vin och dansa i köket gör man väl bara när man närmar sig 40? :rolleyes: Ut å går gör vi ju typ varenda dag iallafall.. :7peta
 
Lev livet on the wild side, drick läsk och dansa i vardagsrummet då :tomten

Vad mer kan man hit'på en onsdag. Gå på hockey/fotboll? Fixa en dundernajs höst-picknick med filtar, varmchoklad och baguetter kanske?

Äsch, har ingen inspiration
 
tja, höst picknik låter ju okey kanske =)
 
Långa farbron skrev:
Ja där ser du,dags att börja öva :7peta :hihi

Äh jag tyckte det var ett bra tips :banana

hehe ja det va det nog oxå..om man gillar vin och kan dansa :D
 
Thundercat skrev:
Om du vill ha lite spänning... Rosta bröd när du sitter i badkaret... :hihi

Bio kanske? Sportevenemang?


Bio är väl inte så spännande längre...dessutom går det väl ingen bra film :4skrika
 
Thundercat är på g idag :tungan

Kolla The Terminal på bio. Schysst rulle!
Höstmysa tycker jag lät som ett grymt allternativ annars...
 
ut å ät på nån restaurang då.
behöver ju inte vara den dyraste. men någon som din tjej gillar är att föreslå.
 
Baka bullar, då kan du ju knåda både degens o hennes sen så leder det
väl till nåt annat mysigt :hihi

Eller ut på lördag, ta med tält,sovsäck o lite mat sen övernatta i
skogen nånstanns, deeet e mysigt. :tummenupp
 
Långa farbron skrev:
Kombinera då DENNIS 75´s bägge föreslag .....ta da problem löst :banana

Ta med dig din "syster" :nurse då och prova, så kan du lämna rapport sen! :tummenupp

Jag föredrar att göra det i värmen! :tungan
 
:7peta men hallå så kallt är det inte
:va men kan inte nån informera alla ute liggare så jag slipper jaga ut dom om nätterna :3freak :4skrika
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top