Onsdag???

Googlemannen???? :banana

Bifogat

• P1010122.jpg
    P1010122.jpg
    34.1 KB · Visningar: 42
jag drar nu, du hittar mig i sporthallen i Lomma ;)

åker i en mörk fätt mojaffa BMW ner på motorvägen, gifta om ifall du vill ;)

hejhej

Ni verkar vara ena goa gubbar. :tummenupp

Tog lite tid att elda upp er bara. :rofl :rofl

Själv kör jag naturligtvis lugnt och försiktigt med lilla katten. Hon brukar bli lite rädd när det går fort, typ som alla små tjejer.

Snygga kurvor verkar du ha Mavve. :tummenupp Blir lite avundsjuk.

Per_Puda: Du verkar vara aldeles för lik mig. Reta upp folk kan vara kul, men det finns ju mer eller mindre roliga sätt. :tummenupp

Thunderace: Kan intyga att jag sett pappret, men tyckte du körde som en :tuttar . Skall också sägas att Kissen trivdes i den sälskapet. Vi gamlingar skall nog kunna få en massa goa turer i sommar. :tummenupp

Mavve skrev:
Ajja, in med den igen i scannern så man kan läsa av den.

Jag kan oxå lägga ut en kurva jag hittat på google ;)

Kom igen nu :tummenupp

jag har också sett den, när jag var ute o fick en mindre service på min hoj, så
det e inget fejkat eller "hittat" på nätet :fakta :blah

wonderwizard skrev:
jag har också sett den, när jag var ute o fick en mindre service på min hoj, så
det e inget fejkat eller "hittat" på nätet :fakta :blah

Det är inte det jag vill se, jag ville se vilken bänk och vilket värde han fått dem uppmätta i.... det är ju det viktiga.

Kissemisspiss: Mina kurvor får du aldrig röra.... men jag antar att du emnade dynopappret ;)

Klara för övrigt min viktklass och skulle du Husabergforce vara med så ska jag pryla dig!!! :rock haha

Mavve skrev:
Det är inte det jag vill se, jag ville se vilken bänk och vilket värde han fått dem uppmätta i.... det är ju det viktiga.

Kissemisspiss: Mina kurvor får du aldrig röra.... men jag antar att du emnade dynopappret ;)

Ta och åk ut och hälsa på Thunderace. Mycket bra kille att snacka skit med och som dessutom har en verkstad som gör mig grön av avund. Han verkar dela ditt motorintresse också.

Dina kurvor. hm. Är ett stort fan av såpan den där Miriam eller vad den heter, så du får nog passa dig lite. Undvik att vara klädd i tajt läder när vi träffas. :D

Glenning skrev:
Ta och åk ut och hälsa på Thunderace. Mycket bra kille att snacka skit med och som dessutom har en verkstad som gör mig grön av avund. Han verkar dela ditt motorintresse också.

Dina kurvor. hm. Är ett stort fan av såpan den där Miriam eller vad den heter, så du får nog passa dig lite. Undvik att vara klädd i tajt läder när vi träffas. :D

Jag åker ut till Johan den dagen han bjuder mig på kaffe&kaga...

E du bög ska du prylas.

Ses på strandvägen.

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer