Onsdag 8/9?

Freakshow

Hur f..n kan jag börja snusa igen!?!?
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Nää..... såld!
:7peta Nån som vet var det håller till mycke hojar på en onsdagskväll i Sthlmsområdet (mycket länge sen jag var ute på veckorna :gnissla )?
Tänkte ta :tuttar älsklingen på en tur å vi vill se andra hojar........?

Freakshow skrev:
:7peta Nån som vet var det håller till mycke hojar på en onsdagskväll i Sthlmsområdet (mycket länge sen jag var ute på veckorna :gnissla )?
Tänkte ta :tuttar älsklingen på en tur å vi vill se andra hojar........?

Vill du ta en(rejäl) tur o se andra hojjar, kan du alltid styra mot Västerås järnvägsstation, samling till kl 18:00(har inte hört någon annan tid) skall vara med själv för första gången, sen vet jag inte de kör kanske 10-15 mil el så.

kle1991 skrev:
Vill du ta en(rejäl) tur o se andra hojjar, kan du alltid styra mot Västerås järnvägsstation, samling till kl 18:00(har inte hört någon annan tid) skall vara med själv för första gången, sen vet jag inte de kör kanske 10-15 mil el så.
Hm..... Västerås är ju inte farligt långt, kanske kommer dit. Om du hör något om att tiden ändras, skriv det då är du sjysst.
Thx

Småvägar till Sigtuna, hamnen, ta en glass och kolla på krompråmar uppblandat med en hel del sporthojar, småvägar hem igen.
Dito i Vaxholm, fast varje dag :)

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back