Onsdag 3/8 Söderkörning

Tack för en trevlig tur, nästa gång ska jag montera roterande borstar fram på hojen så kanske man kan få köra grusfritt någon kurva :huvet

Tack Geggis för en trevlig tur även om vissa delar var så grusiga att man fega ur. Men fika är ju alltid trevligt.

Vem vare som kraschade med mopedbilen och varför då osv osv? :va

Det vart ju riktigt trevligt till slut. Riktigt fint stekar-fik på Torö. Jävligt tråkigt med olyckan dock. :(

Men annars bra förutom allt satans grus och att GLASSEN INTE FUNKA PÅ DONKEN! PERKKELE! :mad:

Tack för ikväll,trist med det förbannande
gruset överallt bara.
Norrsida nästa eller?

Sent from my iPhone using Tapatalk

ja tack för en välbesökt körning ! Tyvärr lite tråkigheter då med grus osv.

Vet ej vad killen som krockade hette.. men hade en upprenoverad retroducce, kom över ett krön i en kurva på väg tillbaka fr Torö, och en mopedbil är halvvägs ute i vägen.. Duccen gick rakt in i sidan och sen omkull men killen verkade må bra. Men tyvärr krävdes det nog bärgare för hojen..

Folket i bilen överlevde för den som undrar.. :Rockbanan

Jamen där ser ni, Torö var ju Inge touringåka, det var värsta spännande crash coursen!
Kanske lite väl optimistiskt av moppobilen att försöka steka en ducce i en kurva dock. Så synd på den sjukt snygga hojen men tur för alla inblandade dock.

Tack alla, så många nya trevliga bekantskaper, hoppas vi ses igen.

Kul att somliga fann bra vägar :)
nä men det vart ett jäkla projekt redan från början med tanke på så många vi var, sedan så behövs det någon som kan schysta vägar på söder sidan, själv har jag inte upplevt mycket mer än Bulten vad gäller söder och det bör ju finnas mycket mer om man säger så..

Nu vart det som det vart och vi säger som Göran, nu tar vi lärdom av detta och går vidare.

Skön onsdags körning ;) bra väder å trevligt folk :D Det här var inte sista gången de ;)

Ja jävla moppebil fan:mad: Jag kom över ett krön och ca 30m efter krönet på en anslutande grusväg står en sketen jäkla moppebil med två fjortistjejer i. Dom ser mig inte utan kör rätt ut i vägen, han få ner farten till ca 20kmh innan det smäller.

Hojen blir det nog inlösen på, jag klarade mig med ett svullet knä och några blåmärken.

Fan vad surt :( den hojen som var en så fin en

Ja jävla moppebil fan:mad: Jag kom över ett krön och ca 30m efter krönet på en anslutande grusväg står en sketen jäkla moppebil med två fjortistjejer i. Dom ser mig inte utan kör rätt ut i vägen, han få ner farten till ca 20kmh innan det smäller.

Hojen blir det nog inlösen på, jag klarade mig med ett svullet knä och några blåmärken.

Instämmer med tidigare..

Tack för en rolig gruppkörning!

Kul åka, kul att se Torö för första gången.
Trist med gruset, och framför allt kraschen. Tur däremot att de inblandade är relativt helskinnade.

Skönt att du klarade dig hyggligt oskadd!

Skit trist att höra Fredrik.. men tur att det gick bra med dig. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman