Onsdag 3/8 Söderkörning

Jaja, en annan slutar ju inte förrän 17 så då va det kört. :död

Får väl komma direkt till Donken sen istället...lika gärna umgås med lite flator efter jobbet och bara dyka upp där sen. :huvet

Jag hittar vägarna till Torö som Busan tänker på!
Om ni åker till Torö via bulten så kan jag och brorsan aka Hector möta upp er på rosen. Jag slutar 17:00 i stan och kommer inte hinna till samlingen med kan nog vara på rosen lite efter 18:00.

Om ni åker till Torö via bulten så kan jag och brorsan aka Hector möta upp er på rosen. Jag slutar 17:00 i stan och kommer inte hinna till samlingen med kan nog vara på rosen lite efter 18:00.

Så kan vi göra, för jag antar att du hakar på den coola Ducatikörningen som går parallellt med Micros töntiga körning? :tummenupp

Så kan vi göra, för jag antar att du hakar på den coola Ducatikörningen som går parallellt med Micros töntiga körning? :tummenupp

Ja det är klart, det går för långsamt på andra körningar när det inte är några duccar med:tuttar Man vill ju inte tappa tempen i däcken då man måste vänta på massa japshojar hela tiden;).

Torövägen är rätt kul, men tyvärr väldigt mycket hus utmed vägen.

Eftersom ni är allt för många miffon som ska med nu när det är söder så ändrar vi det till en norrkörning då det verkar dra folk med lite innanför pannbenet iaf. :arsele

Men vi har iaf hjälpt er att finna liksinade på den sämre sidan. :D

Oki doki, så nu startar körningen från Väsby då eller?

Var tänkte ni samlas? Skogskyrkogården känns ju jävligt off..

Nejdå bara bråkar med ducce-miffona. :tummenupp

Mohahah:D...Snicksnack erkänn att du känner dig lite skakis när du hör mullert från en ducce framför dig och vill därför komma så långt bort från denna obehagskännsla som möjligt. För att kunna lyssan på rad4 piip istället:fakta

Det är just därför vi kör förbi er Katatiägare medans ni sitter och skruvar i krondiket^^

Mohahah:D...Snicksnack erkänn att du känner dig lite skakis när du hör mullert från en ducce framför dig och vill därför komma så långt bort från denna obehagskännsla som möjligt. För att kunna lyssan på rad4 piip istället:fakta

JA ja då får man väl offra sig på söderkörning då. :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...