Onsdag 28/6

Det låter jättebra, hur är vägen mellan sibbhult och lönsboda? Mellan glimåkra och lönsboda är ett underbart avsnitt. Jag kommer om det inte regnar.

Ska försöka komma ihåg att det är 18.00 oxå :tummenupp .

Tja...

...vilken "typ" av körning brukar det bli? Är det glid, "normal MC takt" eller race som gäller?

//Tvivlaren

Hoppas det blir större intresse nu när vi har bytt tid.
Imorgon kan jag dock inte följa med, måste till Verona och få underskrift på servicen eftersom jag glömmde det :huvet

Ha det så kul!

Skönt att se att ni tar tag lite i detta själva också :yoparty
Jag har alldeles för dåligt med tid just nu tyvärr, jobbar övertid på jobbet varje kväll... :näsblod

Sen att min dator har kraschat hjälper ju inte så mycket det heller... :huvet

Hoppas ni får en go runda imorgon!

Ingen hoj denna veckan :( Men sen blir det nog lite fler rundor. Passar bättre med 18.00.

Eng skrev:
2267567 Ingen hoj denna veckan :( Men sen blir det nog lite fler rundor. Passar bättre med 18.00.

Blev du av med den hela veckan ? :va

Jag visste ju att ducce är krångliga och att det finns mycket skit på den men inte att det är så mycket skit i vägen innan dom hittar motorn väll ? :D

Finns det inte en gammal slogan som säger:
"Köp Ducati, få det bästa.
Åk ibland, men gå för det mesta!"
:)

Drkosmos skrev:
2269116 Har också hört den nånstans........

Kan inte ENG verifiera den åt oss.......

Men den är snygg som fan :hihi

Bara ventiljustering och lite sånt.

Blev du av med den hela veckan ?

Jag visste ju att ducce är krångliga och att det finns mycket skit på den men inte att det är så mycket skit i vägen innan dom hittar motorn väll ?

Den var faktiskt klar i tisdags, men jag hade inte tid att hämta den. Sen har jag ju en sån motor som man hittar lätt. Bara att lyssna efter den ser du :7peta

Finns det inte en gammal slogan som säger:
"Köp Ducati, få det bästa.
Åk ibland, men gå för det mesta!"
:fatta!

Det var väntade påhopp :hihi

Back