Elfie
ligger gärna för pengar!
Halloj!
Tänkte posta våra bilder från ikväll! Ber om ursäkt för lite smått suddiga bilder (INTE JAG SOM TOG DOM
)
Ska fan införskaffa en ordentlig kamera istället för Sonyn som man har nu, jävla halvsystemare
NJUT
RETARD MC KÖRNING 13/8
Hur får jag den att VISA bilden?
Tänkte posta våra bilder från ikväll! Ber om ursäkt för lite smått suddiga bilder (INTE JAG SOM TOG DOM
)Ska fan införskaffa en ordentlig kamera istället för Sonyn som man har nu, jävla halvsystemare
NJUT
RETARD MC KÖRNING 13/8
Hur får jag den att VISA bilden?

Last edited: