Onsdag 11/5-11 Adrenaline Mc

Han har ju slagit upp ett ord på wikipedia! Det måste väl betyda nåt i sammanhanget? Min IQ gick upp med 10% nu när jag vet definitionen på lyteskomik, så från och med nu kan jag föra mig i sofistikerade konversationer o briljera med min nyvunna kunskap :Bugar

:krama

Skön musik och bra filmat! :tummenupp

Blev sugen att dra ut och åka lite, borde dock sova nu, ska upp tiiiiidigt imorgon (eller senare idag, beror på hur man ser på det).

/Flurp

Last edited:
Skön musik och bra filmat! :tummenupp

Blev sugen att dra ut och åka lite, borde dock sova nu, ska upp tiiiiidigt imorgon.

/Flurp

vi kan åka imorrn istället... släpar för mycket på min kamera så jag får aldrig tillfälle rikigt att leka....

Tänk om!

Schysst klipp! Synd med dessa kromslädar som sabbar sköna rundor dock. Kan ju aldrig vara skoj att bluddra runt på en sån där i 70 km/h, eller bakom heller för den delen... :gnissla

Lägg av, kör på bana. Tack vare alla dessa kromslädeschaufförer överlever kanske mcbranschen. Hemma i deras hoj står kanske en sporthoj ochså. De e 2 olika världar. De kör som körskolan säger. En del vill köra i MotoGP-tempo på landsvägen....... vem felar mest. Det finns ju banor som man kan köpa körtid på. De behöver sporthojsfreak som nyttjar dessa. Annars spricker deras ekonomi och de tages över utav naturen. Åtskilliga banor som försvunnit och naturen tager tillbaka med grönska som så sakta knäcker vår snabba asfalt.

Skräm inte livet ut kromslädarna, tat varsamt. Överdriv inte farten! Se de som ett myrsamhälle, alla behövs......... annars förintas vi. Racingtempo på racebanan annars så förintar vi oss själva, iallafall det som vi gillar bäst..... köra sportig hoj i sportigt tempo. Racka inte ner på våra hojbröder på 2 hjul. Vi behöver de mer än de oss.

Utan Chromeslädar i mc-hallen.......... inge mc-hall alls.

Med vänliga hälsningar... Sporthojsbroder Toyman.
Adrenalinjunky.... men behöver ej så mycket nu på äldre dar!:tummenupp

för en gångs skull måste jag verkligen ifrågasätta en inlägg som detta. vad var det som var lågt iq med detta?

för det första så är det ingen bombrepa.
för det andra så kör han inte speciellt fort
för det tredje så gör han inga idiotiska omkörningar

för det fjärde. är det så att du bara är avundsjuk och gärna vill spy lite galla just för sakens skull?

kanske bottnar i att du har xtremt liten penis o mycket sämre hoj, vad vet jag.

men att kalla detta klipp för att man inte har nån iq är ju ungefär som att skjuta sig själv i foten vid en skyttetävling. Fan skaffa en annan hobby istället för att sitta o kommentera en massa dumheter här.

ja jag är både fet, ful o har liten snopp o skitkass hoj.
WHATS YOUR MOVE?????? :D:D

Säga vad man vill om att kommentera andras körning på internet men från 1:11 till ca 1:43 var det körning som i alla fall är klart bevis på kortsiktigt tänkande.
Räckar att bara reflektera över hur det hade blivit om han/hon mött sig själv... och då var han/hon inte snabbast på bulten heller.

Sagt det förr och säger det igen, när du kör på vägar som är populära hojvägar så håll dig i ditt körfält för du vet inte vem du möter.
Senast igår på hemvägen från kortegen mötte jag en rallybil med bredställ på bulten... fanns inte mycket asfalt över för mig om vi säger så.

Lägg av, kör på bana. Tack vare alla dessa kromslädeschaufförer överlever kanske mcbranschen. Hemma i deras hoj står kanske en sporthoj ochså. De e 2 olika världar. De kör som körskolan säger. En del vill köra i MotoGP-tempo på landsvägen....... vem felar mest. Det finns ju banor som man kan köpa körtid på. De behöver sporthojsfreak som nyttjar dessa. Annars spricker deras ekonomi och de tages över utav naturen. Åtskilliga banor som försvunnit och naturen tager tillbaka med grönska som så sakta knäcker vår snabba asfalt.

Skräm inte livet ut kromslädarna, tat varsamt. Överdriv inte farten! Se de som ett myrsamhälle, alla behövs......... annars förintas vi. Racingtempo på racebanan annars så förintar vi oss själva, iallafall det som vi gillar bäst..... köra sportig hoj i sportigt tempo. Racka inte ner på våra hojbröder på 2 hjul. Vi behöver de mer än de oss.

Utan Chromeslädar i mc-hallen.......... inge mc-hall alls.

Med vänliga hälsningar... Sporthojsbroder Toyman.
Adrenalinjunky.... men behöver ej så mycket nu på äldre dar!:tummenupp

Dom får gärna vara på vägarna och köra så sakta dom vill och det ska respekteras det med. Men i min värld så hjälper man sina hojbröder, om jag är ute och åker på en skön krokig väg och en snabbare hojbroder kommer bakom och visar att han vill om så ger man honom den plats han behöver för att göra den manövern och får en uppskattande vink som tack för besväret. Man lägger sig inte mitt i vägen, eller längst till vänster för att blockera vägen. Det är där jag anser att dessa hojbröder felar. Alltför många gånger har man fastnat bakom dom här killarna och trots att man tydligt visar att man vill passera så får man ingen plats alls. "You feel me, bro?" :krama

shysht film riktigt bra klipp sett en del filmer som blir långtråkigt ,här var det en schysst kamera vinkel bra musik:) såg halvfarligt ut vid vissa kurvor mm inget illa menat annars riktigt skön film :D

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back