Ons. träning G-åsen

Goodstuff skrev:
Tyckte bara det var en onödig kommentar eftersom det inte bara är sidvagnarna som pajar och spiler olja på banan - det kan hända vem som helst. Synd att vara kaxig i förväg om man får ett motorras med delar ut ur blocket och olja på banan som resultat.

Att sidvagnarna sedan är få och att deras bredare och fler hjul med drivning ger bättre fäste och extremare påfrestningar på motorerna är en annan sak.

Men herregud?!?!?! Ber så hemskt mycket om ursäkt ifall det lät anklagande.

Tiden kommer säkerligen då jag skvätter olja på banan, men nu är det ett faktum att trehjulingarna oftare spiller ut olja.

Men jag ska verkligen tänka mig för i fortsättningen, innan jag vräker ur mig sådana dumma kommentarer. :Bugar :7peta

Geiger skrev:
Men herregud?!?!?! Ber så hemskt mycket om ursäkt ifall det lät anklagande.

Tiden kommer säkerligen då jag skvätter olja på banan, men nu är det ett faktum att trehjulingarna oftare spiller ut olja.

Men jag ska verkligen tänka mig för i fortsättningen, innan jag vräker ur mig sådana dumma kommentarer. :Bugar :7peta

:D

Kanske kan Goodstuffs präktiga fasoner bero på att han var ganska nöjd senast en trehjuling spillde ut olja. Då kunde han nämligen dröja sig kvar i depån ett tag till och slippa skämma ut sig på banan.

Nyteknik skrev:
:D

Kanske kan Goodstuffs präktiga fasoner bero på att han var ganska nöjd senast en trehjuling spillde ut olja. Då kunde han nämligen dröja sig kvar i depån ett tag till och slippa skämma ut sig på banan.

Huvudet på spiken.
Präktig, kass och pinsam.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back