only folk från gbg!!!

Björne-Bus

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Hoj
Ninja 6:a -99 och Husa 650 -04
jag har länge varit intresserad av MCn, när jag åkte till finland så märkte jag att ungefär alla som va 16 hade A1. De ändes skönt. när jag kom tillbaka till sverige o fick mitt kort så kände jag mig A1:a. har ALDRIG sett en annan A1:a i GBG!!!!! var håller nu hus ?! :confused:

alla ni som har en lätt mc och bor i götebortg, svara, de skulle vara skoj o ha en liten träff för "några" skrev-raketer! i 125 klassen. Lite allmänts snack, mecktips, vad som hälst!

Jag lever och frodas! :banana
Dock utan körkort. :död

Känner två till med 125or, 2x XR125L :p varav en av dem har körkort.

weeeiii skrev:
alla ni som har en lätt mc och bor i götebortg, svara, de skulle vara skoj o ha en liten träff för "några" skrev-raketer! i 125 klassen. Lite allmänts snack, mecktips, vad som hälst!

Jajamensan! självklart, fast man e nog enda tjejen än så länge, försöker få polarna att hänga på men d går inge vidare då alla kullavikssnobbar e för rädda att bryta en nagel... :rofl

å ja håller på med en hemsida så den kommer innom kort! jag lägger upp en ny tråd så fort den e klar!

Här e det kanske var fjärde som tar kortet... :tummenupp

Hojarna som gäller här e väl mest Yamaha... RD/DT/TZR... jag e ensam om kawasaki i kommunen vad jag vet (när det gäller 125cc) och jag har 2 :D finns också Suzuki RG gamla modellen, Aprilia RS, Kymco Stryker, Kymco Zing, Yamaha Virago, Honda NSR e några av hojarna va jag vet om som finnns här :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Jajamensan! självklart, fast man e nog enda tjejen än så länge, försöker få polarna att hänga på men d går inge vidare då alla kullavikssnobbar e för rädda att bryta en nagel... :rofl

å ja håller på med en hemsida så den kommer innom kort! jag lägger upp en ny tråd så fort den e klar!

Jasså bor du i kullavik ?
Inte långt från mig då i så fall :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...