Onlinestore i USA?

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Någon som kan tipsa om någon onlinestore i USA som säljer cross/enduro/motard prylar samt någon akra ÅF.

Det hade varit super :tummenupp

www.btosports.com (bra att ha o göra med, erbjuder sig att ändra summa på paketet, orsak moms skatt)
www.ridegear.com har inte bara crossprylar
www.arsenalmx.com hc grejer
www.chaparralmotorsports.com mkt prylar
www.yamahaoftroy.com sprängskisser även till honda
www.skinindustries.com fina flickor :yoparty :tuttar
http://www.mikescyclektm.com/ ktm prylar

Dessa brukar jag anv mig av när jag beställer grejer, men gick skickar det till en kompis i usa som sedan packar upp allt o river bort prismärkningen o sedan skickar allt som gåva. Tror inte det blir så billigt om det skulle fastna i tullen med alla dess avgifter! :fatta!
//h-street

Beställde lite grejer från bto förförra veckan. Onsdag skickades sakerna från Kalifornien, kom till Stockholm förra måndagen. Då la den underbara tulen beslag på det. Kolla noggrant igenom varenda liten pinal (och då (råkade?!) skära sönder ett sadelöverdrag som jag beställt) packade om det. Och jag kunde hämta ut det idag (!). Svensk Byrokrati när den är som allra bäst!

BTO är enl vad jag har o erfara toppen o ha o göra med. Snabba svar via e post, ok priser etc... Men tror nog de va tullen som körde lite måndagssadism lr så men det vet man ju aldrig.

(prisjämförelse, ett kit kolvringar till en XR600 kostar i sverige dryga 700.-. från BTO får man betala 115 dollares (cirka 800.-) och då får man även högkompskolv på köpet...)

Fick nyss ett mail från bto...

Ska även vi ringa dit?
All COD orders please call us to confirm the order. Please
call 1-888-613-3393 or 1-805-777-7601 to confirm the order or
it will not be shipped out.

COD motsvarar som bekant motsvarande postförskott.
De vill att om du valt de betalningsalternativet bara ha en konfirmation på att du verkligen har beställt och att det inte är någon annan nisselasse som gjort det på ren jävluskap, så de inte skickar det hem till dig utan att du ska ha det.
Bara o ringa eller och betala i förväg. (de är seriösa så nå problem bör det inte vara)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back