Onlineanmälan till SM i Anderstorp är öppen!

Nu ær man anmæld :) Men læste att det ær 95db :( Ær det inte buller dag?

95 dB gäller för alla RoadRacing-tävlingar i SVEMO:s regi—utom möjligen Pro Superbike (har inte kollat). Det spelar ingen roll om det är bullerdag eller inte, 95dB är inte banans gräns, det är reglernas och har du missat det så kanske du ska ta och läsa senaste SR så det inte är mer saker du har missat... :)

Bästa kvaltid i frost

R 600 Kval 09:00 på frost. Helt ok jag är bäst på halt underlag :banana

Kan man se övriga anmälda någonstans?

Min tanke är att komma tidigt på lördagsmorron å göra besiktning å sånt, men ser att förarmötet är på fredagen, eller är det ett på lördagen med ??? eller hur e det med det, behöver man delta i sånt?

R 600 Kval 09:00 på frost. Helt ok jag är bäst på halt underlag :banana

Kan man se övriga anmälda någonstans?

Nån måste köra först på dagen, och rookieklasserna är INTE SM-klasser och får därmed hålla tillgodo med aningen sämre tider i schemat.

Ska se om jag kan lägga upp startlistorna löpande med början nästa helg.

Min tanke är att komma tidigt på lördagsmorron å göra besiktning å sånt, men ser att förarmötet är på fredagen, eller är det ett på lördagen med ??? eller hur e det med det, behöver man delta i sånt?

Jag tror att det blir ett förarmöte på lördagmorgon också.

Last edited:
Nu e man anmäld till SM med, men det var en ruta där som stod transponder, jag har ingen transponder just nu ,,, antingen så hyr jag en eller lånar en till den helgen.

Så jag skrev "hyra?" i det fältet sålänge, antar annars att man hyr en när man kommit på plats :confused:

Betalar man in träningsavg nu eller på plats?

Får man ett mail om hur man betalar in överhuvudtaget eller missade jag något när jag anmälde mig?

Angående leca-olje-bad, så har den killen lovat att inte vara med iår. Skönt.. :p

/ Jens

Den funktionen kommer i helgen antagligen. Man kan antingen göra som det står i inbjudan, betala till kontot, eller på plats med risk att få betala en högre avgift.

Den funktionen kommer i helgen antagligen. Man kan antingen göra som det står i inbjudan, betala till kontot, eller på plats med risk att få betala en högre avgift.

Tankar man hem inbjudan från hemsidan alltså? Eller kommer den automatiskt via mail?

Tänkte betala i förväg nu i början när man väl har pengar :D

/ Jens

Tankar man hem inbjudan från hemsidan alltså? Eller kommer den automatiskt via mail?

Tänkte betala i förväg nu i början när man väl har pengar :D

/ Jens

Inbjudan/tilläggsregler finns på samma sida som du hittar länken till anmälan på. Du kryssade dessutom i på din anmälan att du läst inbjudan:D

18. Maskindepå

Depåtystnad mellan 20.00-08.00. Grillning endast på anvisad plats. All grillning i depån är förbjuden.

Finns det ström på grillplatsen utanför depån? Eller måste man ta med sig elverket ut för sin elgrill?

22. Övrigt

All försäljning på området är förbjudet utan arrangörens tillstånd. El ingår.

Jag ska sälja några gamla regndäck. Hur söker man tillstånd för det? Kan man göra det på plats?

Är du på hugget nu?:D

Yes!! Kan ni inte flytta fram racet? Vill köra nu!!! :D

Hoppas några fler gick in och läste tillägsreglerna nu när jag påpekat dom finns ute! :tungan

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien