Online-handel inom Europa

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Söker länkar till bra affärer utomlands som säljer mc-kläder och dyl. Affärerna skall tillhöra länder inom EU eller ha återfärsäljare inom EU.

(Hittar inte med sökfunktionen på forumet)

Louis.de har jag kollat men hört tidigare att de är sega med att skicka... :confused: Visade sig även vara dyrare, här hemma får jag tag på en XR-1000 för 3600 (-20% ) = 2880 :D

Är ute efter ett par Alpinestar S-MX3 Gore-Tex billigt!

Last edited:
Detta forum blir bara sämre och sämre! Eller är det föra att julskinkat även gjort folk tjocka i huvudet?

Tydligen är det mer intressant att prata om moral, dubbelmoral, tjaffsa med varandra och vara allmänt mot sporthojssnack än diskutera mc-relaterade saker på detta DISKUSSIONSFORUM FÖR MOTORCYKLISTER :kocko

Nu sticker jag till affären och köper mig mina grejjer, något måste man trösta sig med i vintermörkret. :rolleyes:

God fortsättning

Bodoe skrev:
Detta forum blir bara sämre och sämre! Eller är det föra att julskinkat även gjort folk tjocka i huvudet?

Tydligen är det mer intressant att prata om moral, dubbelmoral, tjaffsa med varandra och vara allmänt mot sporthojssnack än diskutera mc-relaterade saker på detta DISKUSSIONSFORUM FÖR MOTORCYKLISTER :kocko

Nu sticker jag till affären och köper mig mina grejjer, något måste man trösta sig med i vintermörkret. :rolleyes:

God fortsättning

ja förjävligt det där... men.. det kan ju även vara så att folk jobbar mitt på dan en vardag, och därför kunnat läsa din frågam, du väntade trots allt bara en timme. även att dom som läste frågan inte kunde svara på den.. som jag..

Last edited:
Jag läste den nu.

Jag har minst två bra tyska onlinebutiker,var av en är billig.

Jag talar dessutom flytande tyska,och brukar mer än gärna hjälpa folk med översättningar och dyl när det är problem.

Men efter ditt ganska ogenomtänkta uttalande så väljer jag att behålla denna infon till någon som har vett på att uppföra sig.

Last edited:
Långa farbron skrev:
Bla, bla, bla...
Nu ska du inte vara sån...eller, för all del, var sån. Har ändå redan köpt grejjerna.

Kan väl be om ursäkt för att min allmänna åsikt om SH skall gå ut över oskyldigt folk.

Puss i jumsken :)

Långa farbron skrev:
Jag har minst två bra tyska onlinebutiker,var av en är billig. Jag talar dessutom flytande tyska,och brukar mer än gärna hjälpa folk med översättningar och dyl när det är problem. Men efter ditt ganska ogenomtänkta uttalande så väljer jag att behålla denna infon till någon som har vett på att uppföra sig.
Jag är snäll! :D
Berätta nu! :pannkyss

Lam-Kaka skrev:
Visst visst du kallar ju alla för moppefuckon :rolleyes: , jag förstår varför också du är bara avis :arsele . Så innerst inne så är du snäll :tungan .
Nja, nu är du nog ute och cyklar! :)
Vill minnas att jag en gång kallade ett inlägg från någon för ett "äkta moppefucko inlägg". Kanske var ditt? :hihi

Långa farbron skrev:
Jag läste den nu.

Jag har minst två bra tyska onlinebutiker,var av en är billig.

Jag talar dessutom flytande tyska,och brukar mer än gärna hjälpa folk med översättningar och dyl när det är problem.

Men efter ditt ganska ogenomtänkta uttalande så väljer jag att behålla denna infon till någon som har vett på att uppföra sig.

Jag e på jakt efter en hel utrustning, så du får gärna tipsa om billiga inköpsställen :tummenupp

Bodoe skrev:

God fortsättning

Din diagnos är alltså att alla 1000-tals medlemmarna på siten bara för att ingen hade hunnit svara på ditt inlägg efter en kort stund?

Då skulle jag kunna komma med en ännu snabbare diagnos för dig... :kocko

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...