Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lika som bär?
Well, you can tell by the way I use my walk,Lustigt att du tar upp detta!!! Jag tyckte åxå att det var mycket 70-tal i Jorpes på den bilden!
Well, you can tell by the way I use my walk,
I'm a racing man: no time to talk.
Music loud and engine warm.
I've been kicked around since I was born.
And now it's all right - it's O.K. -
And you may look the other way.
We can try to understand the New York Times' effect on man.
Whether you're a brother or whether you're a mother,
You're stayin alive, stayin' alive.
Feel the city breakin' and ev'rybody shakin'
and we're stayin' alive, stayin' alive.
Ah, ha, ha, ha, Stayin' Alive.
Denna resa börjar illa redan innan den ens har börjat, Jorpes fick för sig att Tabben skulle med som kock, att vi nu är fyra stycken som ska samsas i Jorpes tvåmannabuss är ju bara kul.Jajajaja! Men han är läskunnig iaf! Inte illa för en lökmeck!
Du får alltså åka med ett riktigt racingteam. Grattis!2858217Denna resa börjar illa redan innan den ens har börjat, Jorpes fick för sig att Tabben skulle med som kock, att vi nu är fyra stycken som ska samsas i Jorpes tvåmannabuss är ju bara kul.
Tabben får laga ventilsallad åt er, jag drar på mig talibanturbanen och åker med Axxexs istället, han har lovat att jag slipper ställa ventilerna på hans 250GP, det ska bli skönt att slippa sena mekkvällar.
Axxexs är väl inget team, man måste väl vara fler än en för att få kalla sig ett team, Jorpes & Mozz är ett slags team.Du får alltså åka med ett riktigt racingteam. Grattis!
Anders är för förståndig för att låta dig komma nära veven.2860818Axxexs är väl inget team, man måste väl vara fler än en för att få kalla sig ett team, Jorpes & Mozz är ett slags team.
Vad behöver jag veta om tvåtakt nu när jag ska andas Castrol 747 och fila kolvringar hela helgen, måste man byta veven mellan kval och race eller räcker det med att vända den.
Jag mekar faktiskt tvåtaktare varje vinter, oftast så är det bara att ställa slirkopplingen samt att byta startsnöre ibland.Anders är för förståndig för att låta dig komma nära veven.![]()
..
Vad behöver jag veta om tvåtakt..
Vad behöver jag veta om tvåtakt nu när jag ska andas Castrol 747 och fila kolvringar hela helgen, måste man byta veven mellan kval och race eller räcker det med att vända den.
Kör han med Biltemas olja?Någon 747 lär du inte hitta i närheten av Axxexs hoj...
...saker som man egentligen inte borde kunna ha..![]()
Lufttorka topplocken, hur gör man detDet enda du behöver göra är att se till så att mina Hollänska konkurenter inte kan se vad jag har för avgasrör på min hoj!Dom har annars en viss förmåga där nere att se om man har saker som man egentligen inte borde kunna ha..
![]()
Annars så ska jag nog bara lufttorka topplocken efter kvalen. Man ska göra så har jag hört! Men det går snabbare än vad Mozz/Jorps byter sina däck!
Veven är nybytt och varmkörd 3gg! Sen så kör jag flytande polotröjja! (Motul800)![]()
Kör han med Biltemas olja?
Luktar den godare än 747Motlut
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |