OneSwarm

blir väl medhjäp och förberedelse till brott om man använder det där.

Lustigt, laddade just hem det.

Nu gäller det bara att hitta några vänner också....

Verkar vara skitprogrammet Azerus i grunden tyvärr, men tanken är ju bra!

ska lägga in det när jag kommer hem o ge det en provrunda

Man måste ju göra ett eget nätverk va? Eller hur var det det funkade, läste nåt om det.

Man skickar sin "public key" till polarn han skickar sin till dig, sen lägger man till varandra lite som msn, och kan sen dela med sig till varandra

Vi kanske kan börja med att lägga till varandra i programmet & se om det är något att ha?
Har oxå tankat hem det för ett tag sedan.

Detta verkar ju faktiskt ganska bra. Och om man delar med sig till sina vänner är det väl lagligt? :confused:

Jag läste det där jag oxå idag, tänkte sätta mig in i det n´ån daghär, är gärna med o delar om ni drar igång nåt.

Detta verkar ju faktiskt ganska bra. Och om man delar med sig till sina vänner är det väl lagligt? :confused:

Nja...blir väl inte lagligare för det. Det blir däremot säkrare än nuvarande BitTorrentklienter som mer eller mindre gödslar med ditt IP...:gnissla

Jag läste det där jag oxå idag, tänkte sätta mig in i det n´ån daghär, är gärna med o delar om ni drar igång nåt.

Samma här, sen får vi hoppas att nån känner nån som känner nån med tillgång till godbitarna..;)

Last edited:
om ni vill ha min public key så skicka ett pm med eran så addar jag gärna.

så kan vi börja bygga lite på en gång.

Kör med limited friend också om ni är riktigt paranoida. Då kan folk inte bläddra bland era utdelningar, men dom kan söka.

några som kör på det?
PMat Jgt
Pmma keys så börjar vi dela ut våra lagligheter!

Jag är sugen på att testa på lite större skala men jag är för paranoid för att adda folk jag inte känner. Så jag vetefan hur jag ska lösa det här :D

edit: ähh, vafan. jag skickar lite PM.

Last edited:
Jag är sugen på att testa på lite större skala men jag är för paranoid för att adda folk jag inte känner. Så jag vetefan hur jag ska lösa det här :D

edit: ähh, vafan. jag skickar lite PM.

Adda lite vettigt folk från SH då.

Eller tja, just det ja... Till och med Bahnhof Golaren hade ju ett konto på SH samt tillträde till SH-hubben medans den var igång.

Adda lite vettigt folk från SH då.

Eller tja, just det ja... Till och med Bahnhof Golaren hade ju ett konto på SH samt tillträde till SH-hubben medans den var igång.

Yep, man kan inte lita på någon :)
Jag kör med limited friend så jag kan sova liiite tryggare.

Jag har precis installerat det, går så fruktansvärt långsamt att hasha filerna bara. Kanske beror på att det är ett antal hundra gb iofs. :tummenupp
Ni som kör det, hur är hastigheten vid överföring?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg