One night in Göteborg.

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
Jag vart ute och drällde igår och tänkte dela med mig av min underbara natt!

Jag hamnade på nattklubben honey som är fullt av brats och backslick, jag var rejält packad redan då och inledde med att beställa in 2 helrör varav jag drack ett och blev ännu mer packad. Efter att ha dragit dit 2 tjejer så hittade jag och min kompis två andra och bytte ut dem snabbt.

Vad som hände sen är oklart men ena tjejen måste fått nåt skit i sin drink för hon flippade loss totalt. Hon försökte sno taxibilar, fick med sig 2 skumma gubbar som förföljde oss och sade: Låt oss ta hand om henne kompis etc blablaba..jag insåg då att jag hade tappat mina kort (mastercard och körkort) men min kompis fiskade upp dem igen. Sen försvann han med den ena tjejen och satte på henne på en paddanbåt tydligen.

Så jag tryckte in den utflippade tjejen i en taxi (hoppade in själv) och försökte få fram en hemadress. Packad som jag var så kände jag ändå att hon borde komma hem och inte åka hem med 2 fyrtioåriga gubbar som hade knarkat ner henne.

Hon sade nånting om nån snubbe i frölunda och skrek om det i ca 5 min så vi åkte dit, sen visade det sig att han ville inte ha dit henne och jag fick dragit ut nån hemadress för hennes föräldrar och började åka dit. Efter 30 min i taxin så blev hon galen och vi blev avsläppta i bushen i ingenstans. Jag hade då inget betalkort, körkort eller mobil så jag fick ge mitt bensinkort till föraren då han kände mig.

Sen försökte hon springa ut på vägen och jag fick dragit ner henne och landade med mig underst på asfalten och såklart trillade vi på min nyopererade axel. 2 gånger upprepade vi den proceduren tills taxin kom tillbaks in the middle of nowhere och körde oss mot staden.

Jag snodde hennes mobil från henne och ringde den där snubben i frölunda igen och sade att nu fick han fan ta henne och vi kom dit. Droppade henne och åkte mot mina föräldrar 2 mil utanför Gbg och ringde dem och bad min stackars far komma ut 5 på morgonen och dra sitt eurocard. Summan blev ca 2000 kronor taxi.

Så nu sitter man här med skallebang, inga kort, tömt konto (det var jag efter all sprit, varav ena helröret rörde vi inte för vi var för fulla)
och jag vinglar fortfarande runt.
:yoparty

Lyckad kväll :tummenupp
Tur du inte dumpade knark-bruden till skummisarna, lät som det kunde ha hänt något otrevligt.

Backblade skrev:
2428120 Jag vart ute och drällde igår och tänkte dela med mig av min underbara natt!

Jag hamnade på nattklubben honey som är fullt av brats och backslick, jag var rejält packad redan då och inledde med att beställa in 2 helrör varav jag drack ett och blev ännu mer packad. Efter att ha dragit dit 2 tjejer så hittade jag och min kompis två andra och bytte ut dem snabbt.

Vad som hände sen är oklart men ena tjejen måste fått nåt skit i sin drink för hon flippade loss totalt. Hon försökte sno taxibilar, fick med sig 2 skumma gubbar som förföljde oss och sade: Låt oss ta hand om henne kompis etc blablaba..jag insåg då att jag hade tappat mina kort (mastercard och körkort) men min kompis fiskade upp dem igen. Sen försvann han med den ena tjejen och satte på henne på en paddanbåt tydligen.

Så jag tryckte in den utflippade tjejen i en taxi (hoppade in själv) och försökte få fram en hemadress. Packad som jag var så kände jag ändå att hon borde komma hem och inte åka hem med 2 fyrtioåriga gubbar som hade knarkat ner henne.

Hon sade nånting om nån snubbe i frölunda och skrek om det i ca 5 min så vi åkte dit, sen visade det sig att han ville inte ha dit henne och jag fick dragit ut nån hemadress för hennes föräldrar och började åka dit. Efter 30 min i taxin så blev hon galen och vi blev avsläppta i bushen i ingenstans. Jag hade då inget betalkort, körkort eller mobil så jag fick ge mitt bensinkort till föraren då han kände mig.

Sen försökte hon springa ut på vägen och jag fick dragit ner henne och landade med mig underst på asfalten och såklart trillade vi på min nyopererade axel. 2 gånger upprepade vi den proceduren tills taxin kom tillbaks in the middle of nowhere och körde oss mot staden.

Jag snodde hennes mobil från henne och ringde den där snubben i frölunda igen och sade att nu fick han fan ta henne och vi kom dit. Droppade henne och åkte mot mina föräldrar 2 mil utanför Gbg och ringde dem och bad min stackars far komma ut 5 på morgonen och dra sitt eurocard. Summan blev ca 2000 kronor taxi.

Så nu sitter man här med skallebang, inga kort, tömt konto (det var jag efter all sprit, varav ena helröret rörde vi inte för vi var för fulla)
och jag vinglar fortfarande runt.
:yoparty

japp japp japp, låter som en helkväll.
:tummenupp

Sådant här är så skönt o läsa när man själv har tagit det jävligt lugnt för en gångs skull.... Somna kl 10 i går kväll och vaknade halv 9 i morse....Pigg o frisk som en nötkärna :)
Och saldot på kontot är densamma som igår... :banana

Last edited:
2000 kr var det väl värt att veta att hon inte blev våldtagen?

Bra gjort mannen trots att du vart på lyran så kraftigt!

Stabilt att du tog hand om tjejen trots ditt tillstånd.

Att beställa in ett helrör och sen inte ens öppna den är ju storartat! :D. Men betänk att du hade varit ännu mer bakis om du öppnat den.

Det var bra gjort för tjejen där... :)
Har du pratat med henne efteråt, har någon tackat dig för din insats?

shit låter ju som en heltkväll du sent glömmer (eller kommer ihåg)

pogo skrev:
2429547 Det var bra gjort för tjejen där... :)
Har du pratat med henne efteråt, har någon tackat dig för din insats?

Alltså nej jag tror jag röt nåt om att jag inte ville se röken av henne efter att i taxin. Men det var ju egentligen ingen insats bara en sjuk jävla natt :D

Backblade skrev:
2429653 Alltså nej jag tror jag röt nåt om att jag inte ville se röken av henne efter att i taxin. Men det var ju egentligen ingen insats bara en sjuk jävla natt :D

Insats eller inte, borde finnas fler som dig :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...