Ondskefulla möss på vinden

Hahaha :slicka

Helt magisk idé :yoparty

Vittjade fällorna idag, en jävel hade löst ut, men bögdjuret hade släpat iväg leverpastejen 30 cm och sedan lämnat den :va

en såån här ska du ha :tungan
kan omöjligt bli fel.. :tummenupp :yoparty:D

Bifogat

• flamethrower.jpg
    flamethrower.jpg
    58.9 KB · Visningar: 94
Han skrev ju förvisso dock att han satte MATEN i halsen, inget annat..

Förvisso och dock blir en tautologi. :ajjabajja

Jag tänkte mest på de orala spasmerna inför rosa. Jag har en massa fjollkompisar jag på nära håll har kunnat studera. Det är symptomatiskt.

Jag tyckte det var gulligt!

Förvisso och dock blir en tautologi. :ajjabajja

Jag tänkte mest på de orala spasmerna inför rosa. Jag har en massa fjollkompisar jag på nära håll har kunnat studera. Det är symptomatiskt.

Jag tyckte det var gulligt!

Tautologi, ja.. Skyller på att jag är trött innanför pannbenet.

Man måste kunna bjuda lite på sig själv. :tummenupp

Edit: fan vad snabbt du hittade den bilden.

Precis! Vi homosar har örnkoll på såna bilder vettu. Versta puddingen jue!
Jag har har också en bild på mina håriga pattar ngnstans på SH. Den tråden dog nästan :(

Edit: fan vad snabbt du hittade den bilden.

Jörgen har den bilden som skrivbordsunderlägg både på jobbdatorn och hemma, dessutom har han skrivit ut den och gjort kalender av den så den pryder hans i övrigt trista arbetsplats..

Jörgen har den bilden som skrivbordsunderlägg både på jobbdatorn och hemma, dessutom har han skrivit ut den och gjort kalender av den så den pryder hans i övrigt trista arbetsplats..

Förvisso dock emellertid med rosa ludd omkring.

Har tryckt upp planscher jag säljer till tanterna på jobbet också. Går som smör!

Förvisso dock emellertid med rosa ludd omkring.

Igen!!!1:mad:

Last edited:
*/ ?>
Back