Onboard Rijeka November 2008

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Faster Fredrik & jag fiser runt ett par varv på Rijekabanan

[YOUTUBE-ID]JdGk0jf9kfc[/YOUTUBE-ID]
 
Man blev faktiskt lite illamående att kolla på filmen, vobblig film. Vad kör ni med för kamera? ATC2K?
 
Man blev faktiskt lite illamående att kolla på filmen, vobblig film. Vad kör ni med för kamera? ATC2K?

Ohhh tack så mycket, kameran är typ sportscam, den satt fast i gaffelbenet, banan är gropig och gaffeln slår i vissa kurvor när man gasar lite, nästa gång ska vi köra sakta så att du inte mår illa.

:)
 
Ohhh tack så mycket, kameran är typ sportscam, den satt fast i gaffelbenet, banan är gropig och gaffeln slår i vissa kurvor när man gasar lite, nästa gång ska vi köra sakta så att du inte mår illa.

:)

Alltså, jag klagar inget på körningen, utan bara själva filmen. Kanske kan dela ut spypåsar i förväg? :)

(problemet kan nog vara att man fick i sig lite för mycket vätska igår kväll...:rolleyes:)
 
Alltså, jag klagar inget på körningen, utan bara själva filmen. Kanske kan dela ut spypåsar i förväg? :)

(problemet kan nog vara att man fick i sig lite för mycket vätska igår kväll...:rolleyes:)
Ahhh du klagar på filmen, tack ännu en gång :)
 
Måste säga att SH är fantastiskt, 250 som kollar på filmen och tre som smågnäller... inte ett enda positivt inlägg, hur kul är det att göra sig omaket att filma, klippa samt lägga ut när det ändå inte uppskattas.

Nu skiter jag i detta... :arsele
 
för en inte så belevad, vart ligger banan? verkar var en lång en!
mkt fin körning såhär på "vintern" :tummenupp
ni som klagar- kollar ni igenom filmen så ser ni till och med sprickorna i asfalten.

//Robin
 
snyggt kört, kul att se banan.

men håller med om "gnället", det wobblar mycket i bilden (och nej inte ojämnheter i marken), känns nästan som man är under vatten ibland. :va

bruset blir lite drygt i längden med, kasnke skulle stänga av ljudet helt tills nästa?
 
Kul med aktuella filmer :tummenupp
Wayne Rainy har det officiella varvrekordet 1.28.69 från tiden då Rijeka var av gp status. Rijeka har rykte om att ha ett grymt grepp i vått var d nått som Du/Ni märkte av.. Vad för däck körde du på? Var fasiliteter som mat o toa öppna nu oxå?
 
Tycker verkligen inte det finns anledning att klaga!

Filmen räckte definitivt till för att skapa ett sug efter en tripp ner till Kroatien!


Tråkigt med folk som klagar. Måste det vara biokvalitet för att man skall få lägga upp en film?? Kommer inte att bli mycket film upplagt här isåfall..
 
Kul med aktuella filmer :tummenupp
Wayne Rainy har det officiella varvrekordet 1.28.69 från tiden då Rijeka var av gp status. Rijeka har rykte om att ha ett grymt grepp i vått var d nått som Du/Ni märkte av.. Vad för däck körde du på? Var fasiliteter som mat o toa öppna nu oxå?
Allt var öppet, kanonställe. Slicks i regn... knasigt men det funkade.

Tack för filmen gsxr1100r.
Banan heter Grobnik.
http://www.grobnik.hr/
Lite trivia, "grob" betyder grav på Kroatiska. :)
Tack själv, grav brrrrr :)

Tycker verkligen inte det finns anledning att klaga!

Filmen räckte definitivt till för att skapa ett sug efter en tripp ner till Kroatien!


Tråkigt med folk som klagar. Måste det vara biokvalitet för att man skall få lägga upp en film?? Kommer inte att bli mycket film upplagt här isåfall..
Nu är jag glad igen. :)

Trevligt med en film i snökaoset.
Jäklar vad sugen på banåkning jag blev, mera sådant.:tummenupp
Kommer mer film :tummenupp
 
Last edited:
gnällde inte... Undrade vad du menade med "typ sportscam" och varför filmen blev så ostadig?

Här har du en av mina filmer som i mina mått är ostadig...

Mer hemmavideos till folket! :tummenupp
 
Last edited:
gnällde inte... Undrade vad du menade med "typ sportscam" och varför filmen blev så ostadig?

Här har du en av mina filmer som i mina mått är ostadig...

Mer hemmavideos till folket! :tummenupp
Satt i gaffeln jue, wobblig gaffel på detta spåriga underlag.

Annars funkar det bra, din film va jättestadig, såg ingenting faktiskt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top