GSXR1100R
The older i get the faster i was
Faster Fredrik & jag fiser runt ett par varv på Rijekabanan
[YOUTUBE-ID]JdGk0jf9kfc[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]JdGk0jf9kfc[/YOUTUBE-ID]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man blev faktiskt lite illamående att kolla på filmen, vobblig film. Vad kör ni med för kamera? ATC2K?
Ohhh tack så mycket, kameran är typ sportscam, den satt fast i gaffelbenet, banan är gropig och gaffeln slår i vissa kurvor när man gasar lite, nästa gång ska vi köra sakta så att du inte mår illa.
![]()


Ohhh tack så mycket, kameran är typ sportscam, den satt fast i gaffelbenet, banan är gropig och gaffeln slår i vissa kurvor när man gasar lite, nästa gång ska vi köra sakta så att du inte mår illa.
![]()
Ahhh du klagar på filmen, tack ännu en gångAlltså, jag klagar inget på körningen, utan bara själva filmen. Kanske kan dela ut spypåsar i förväg?![]()
(problemet kan nog vara att man fick i sig lite för mycket vätska igår kväll...)

Tack äntligen en som fattar varför det wobblar, banan ligger i Kroatien http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194616för en inte så belevad, vart ligger banan? verkar var en lång en!
mkt fin körning såhär på "vintern"![]()
ni som klagar- kollar ni igenom filmen så ser ni till och med sprickorna i asfalten.
//Robin
Allt var öppet, kanonställe. Slicks i regn... knasigt men det funkade.Kul med aktuella filmer![]()
Wayne Rainy har det officiella varvrekordet 1.28.69 från tiden då Rijeka var av gp status. Rijeka har rykte om att ha ett grymt grepp i vått var d nått som Du/Ni märkte av.. Vad för däck körde du på? Var fasiliteter som mat o toa öppna nu oxå?
Tack själv, grav brrrrrTack för filmen gsxr1100r.
Banan heter Grobnik.
http://www.grobnik.hr/
Lite trivia, "grob" betyder grav på Kroatiska.![]()
Nu är jag glad igen.Tycker verkligen inte det finns anledning att klaga!
Filmen räckte definitivt till för att skapa ett sug efter en tripp ner till Kroatien!
Tråkigt med folk som klagar. Måste det vara biokvalitet för att man skall få lägga upp en film?? Kommer inte att bli mycket film upplagt här isåfall..
Kommer mer filmTrevligt med en film i snökaoset.
Jäklar vad sugen på banåkning jag blev, mera sådant.![]()
Satt i gaffeln jue, wobblig gaffel på detta spåriga underlag.gnällde inte... Undrade vad du menade med "typ sportscam" och varför filmen blev så ostadig?
Här har du en av mina filmer som i mina mått är ostadig...
Mer hemmavideos till folket!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |