emullo
Längtar dit nu... kanon film o Helt underbar bana.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Säger bara lycka tillsavage skrev:Bra jobbat!![]()
Grattis till webförfrågan. Se nu bara till att du får betalt för din snygga film!

K-Man skrev:Nu har jag på uppdrag av Gotland Ring själva gjort en film till deras hemsida och den är utan musik, endast ett varv, jagandes en gnisterpucksförsedd R1-förare. Finns att hämta på
http://www.wejdmark.org/~kman/
Filen heter GRing05web_1250.mpg
sen har ni säkert sett min film på Lelle-DVD'n oxå!
Snart är det vår!

Triggerhappy skrev:Cool...det e ju f-n jag![]()
![]()
Villket trött fetto man är![]()
Nåja, hade jävligt kul där !!![]()
Pejo skrev:Du la ett svart spår i en kurva där såg det ut som... najs!

Åja, jag låg bakom dig i ett par varv ändå och det var en del kvar av heatet efter att du slog av på rakan. Tror nog att du tyckte att det var jobbigt med en 750 flåsandes i nacken.Triggerhappy skrev:....Det var dessutom ett "nedvarvnings varv" slappade lite....![]()
K-Man skrev:Åja, jag låg bakom dig i ett par varv ändå och det var en del kvar av heatet efter att du slog av på rakan. Tror nog att du tyckte att det var jobbigt med en 750 flåsandes i nacken.Såg hur du vände dig om i början av varvet. Hade du vetat att du blev filmad hade du kanske laddat ännu hårdare
Vill du ha en VHS med full TV-kvalitet går det att ordna! 200 kr...
Kalle
Som om de hade någon betydelsesavage skrev:Årskort på banan? Reklam på websidan? Middag för två?
En glass och en klapp på axeln?
Betalning behöver inte alltid vara femsiffriga belopp.

Triggerhappy skrev:D208´orna gick lite varma efter ett tag![]()
Teddan skrev:Jaja... Skyll på varma däck du...Om jag inte minns fel så ritade du lite i Roslagen förra säsongen med. Inte för att jag klagar. Det är enkelt att åka med spårvalet inritat på gatan.
![]()

K-Man skrev:Min peronliga erfarenhet är att det ritar mer om man har illa inställd fjädring bak. Man får fult däckslitage också.
Jag har bett om att få testa en Radical SR3a på Gotland Ring som betalning för filmen. De har just köpt hem en sån från england. Hoppas att det går i lås! Vore ju hur häftigt som helst runt den kuperade banan.
Hur var det?Triggerhappy skrev:Kan ju inte låta bli![]()
Förvisso tagen när jag hade nöjet på Svistad...men ändå...![]()
sandstream skrev:Hur var det?
Jag har läst om det nån annanstans här på forumet. Mycket därför jag vill prova. Schysst deal om det går i lås va? Verkar vara en rätt speciell upplevelse att köra. Tänk er den nya med Hayabusa-V8:an i... ojojojTriggerhappy skrev:Kan ju inte låta blitagen när jag hade nöjet på Sviestad

Triggerhappy skrev:Tänk dig en gokart på anabola steroider..
Bra tryck, överjävligt sidgrepp men sjukast alla kategorier är bromsarna...SATAN säger jag bara, vande mig aldrig riktigt vid att bromsa från 200 till 90 blås när man i princip skär apex...helt jävla sjukt.
Liten å nätt å styr å kastar med rumpan som man vill.....Satt å hyperventilerade å asgarvade mest hela tiden...trodde hornhinnorna skulle splatta till visiret vid inbromsningarna.....
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |