onani i simhallen..

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
KD-politiker onanerade på badhus

Kd-politikern hade oralsex med annan man på den kommunala simhallen. Nu misstänks han för ofredande.
Händelsen inträffade i oktober i år. Två anställda på simhallen Vattenpalatset i Eskilstuna upptäckte de två männen när de onanerade åt varandra i simhallens bubbelpool. Männen gick sedan vidare till en annan plats i simhallen där den utpekade politikern, som är aktiv inom Södermanlands län, ska ha utfört oralsex åt den andre mannen.
Politikern säger att allt är ett missförstånd och att de inte har haft sex:
– Jag förstår att det kan ha sett ut så, säger han till tidningen Folket.
I stället säger politikern att han lutade sig fram och försökte läsa den andres tidning. Att ha sex på allmän plats räknas som sexuellt ofredande, därför utreds händelsen av polisen.

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,950606,00.html

fint folk.. att folk bara orkar

1. du har quotat hela artikeln, BRA BRA BRA!!!
2. TA BORT LÄNKEN SÅ AFTONBLASKAN INTE FÅR FLER BESÖKARE ÄN DIG!!

3. varför blandar dom in att han är KD-politiker?... och varför ingen information om han är homosexuell eller heterosexuell?...

dagens journalism... lika usel som den alltid varit...

Werzion skrev:
2652334 13. varför blandar dom in att han är KD-politiker?... och varför ingen information om han är homosexuell eller heterosexuell?...

dagens journalism... lika usel som den alltid varit...

Precis, det är ju knappast så att han företrädde KD på simhuset så vad har det med saken att göra att han råkar vara KD-politiker?

DR-Zätare skrev:
2652371 Precis, det är ju knappast så att han företrädde KD på simhuset så vad har det med saken att göra att han råkar vara KD-politiker?

KD är ju emot bögerier och liknande, antagligen därfor dom blandade in det. Sen så borde det väl inte vara så svårt att fundera ut om han är homo eller hetero? Är man hetero om man som man suger av en annan man? :|

DR-Zätare skrev:
2652371 Precis, det är ju knappast så att han företrädde KD på simhuset så vad har det med saken att göra att han råkar vara KD-politiker?

Vadå? Politiker är offentliga personer, då är det väl jävligt intressant vad en förtroendevald väljer att göra på offentliga badhus?

Blip skrev:
2652398 Vadå? Politiker är offentliga personer, då är det väl jävligt intressant vad en förtroendevald väljer att göra på offentliga badhus?

hokus pokus

Aftonblasken skrev:
sent igår kväll sågs Peter Nicklas, även kallad "Blip", runka offentligt inne på McDonalds tillsammans med en manlig kompanjon runt 02.30-tiden. Varken besökare eller anställda uppskattade detta. förövrigt så kör "Blip" Ducati och lyssnar gärna på Arvingarna...

jävligt intressant information? eller hur?:tungan :rolleyes:

nää men, you got the point, right?

Werzion skrev:
2652444 hokus pokus

jävligt intressant information? eller hur?:tungan :rolleyes:

nää men, you got the point, right?

Inte vet jag om jag tycker det är så mycket värre att köpa toblerone på partiets kort, stunta i tv avgiften, eller hyra svart städhjälp, än att ha bögsex i offentlig miljö?

Företräder man dessutom ett parti som är så uttalat bögfientligt så blir det ju extra krydda på moset (eller korven i det här fallet då)

Ungefär som om en politiker i ett fämlingsfientligt parti skulle ha en svart pojk/flickvän.

Jag tycker det var intressant att veta att det var en KD-politiker iaf, det gör att jag tar dem än mindre seriöst än vad jag redan gjorde. Inte pga homosexualitet, det rör mig inte i ryggen men att de snuskar sig på offentliga badhus där barn är i närheten, kan nästan dra paralleller med att de är pedofiler också. Lika illa att onanera i ungars närhet som att sitta och glo på barnporrbilder på datorn.
För övrigt så har KD inget i riksdagen att göra!

nill0w skrev:
2652397 Är man hetero om man som man suger av en annan man? :|

Man är inte bög för att man suger av en polare, bara mkt mkt hjälpsam :D

ghandi skrev:
2652558 Man är inte bög för att man suger av en polare, bara mkt mkt hjälpsam :D

Åtminstone om han har kondom, då nuddar man ju inte ens hans privata delar...

Man är inte bög för att man suger av en kompis, det är han som njuter som är bög! :arsele

Last edited:
Ju mera strikt, ordentlig och Kristdemokratisk man är, desto mera kinky är man! :rolleyes:
Nej... jag är inte KD...

Ni vet väl att badhusen är en allmän samlingsplats för bögar och barnfamiljer.

JAg går ofta till vattenpalatset i E tuna :tummenupp

Med min dotter.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!