Onani/barnskapande?

Får jag tala klarspråk?
Knulla skiten ur oss, är min plan.
När det blir på gränsen så ökar vi.
Ett sjuhelvetes partyknull, helt enkelt.
Sen får jag sikta när det blir aktuellt.
Om jag är ensam får jag väl lubba in och vara desperat injektion.
Läge för irritationer, men med ett syfte så kommer jag välkomnat :)
Hmm, äta lite sen befrukta.

Mitt tips till din tjej

:fakta järn och folsyra till tjejen. Bra att ta före och under gravidteten varje dag. Minskar risken för kromosomfel. Sen ingen alkohol i stora mängder. Annars lev som vanligt ha kul ,

Så om man sterilserar sig och ljuger till en tjej som är sjukt få-barn-kåt att man vill skaffa kids så får man helt enkelt knulla jättemkt, flera år tills man går till doktorn och hon upptäcker att man är steril.

Låter som en djävulsk plan. Nån måste ha kört detta innan?

Får jag tala klarspråk?
Knulla skiten ur oss, är min plan.
När det blir på gränsen så ökar vi.
Ett sjuhelvetes partyknull, helt enkelt.
Sen får jag sikta när det blir aktuellt.
Om jag är ensam får jag väl lubba in och vara desperat injektion.
Läge för irritationer, men med ett syfte så kommer jag välkomnat :)
Hmm, äta lite sen befrukta.

du har fattat galoppen:tummenupp

Jag ska pippa satan.
Skippa brandmansövningar och bara må bra.
Vi får se hur det går.
Tack, alla vänner!
The J-Dawg is going in for business! :D

De jag känner som haft problem med att göra barn, "trots" alla vetenskapliga metoder har lyckats när de slutat bry sig.
Knulla på utan preventivmedel, så blir det säkert bra.
Förutsatt att utrustningen är i bruksskick.

Kom bara ihåg att inte dra ut den för fort.
Kommer inte alla hormonerna med, så blir det en fjolla.

Dock är det väldigt många det inte fungerar för trots att man slutar tänka på det. Det är inte alltid så lätt att bara "skaffa" barn som många tyvärr tror :)

Dock är det väldigt många det inte fungerar för trots att man slutar tänka på det. Det är inte alltid så lätt att bara "skaffa" barn som många tyvärr tror :)

Näe, jag lider verkligen med folk som har svårt med det.

Folk som verkligen inte borde skaffa barn fröar av sig som maskrosor, medans folk som verkligen skulle bli bra föräldrar inte alltid kan bli det.

Ungefär som introt till filmen Idiocracy.
http://www.spike.com/video/first-10-minutes-of/2811209

Last edited:
En kvinna producerar endast ett ägg i månaden.
En kille får ut cirka 250 miljoner(!!) spermier per utlösning.

Du kan vara lugn för din del.

Tänk om det hade varit lite mer åt det hållet för mig / oss...:huvet
Bägge gångerna verkar skottet ha tagit på första eller andra försöket, så här har det inte blivit något "onödigt" övande :glömdet

Fan, alla pengar jag lagt på dagen efter-piller kan ha varit bortkastade alltså? Nu blev jag deppig. Fast inte lika deppig som jag varit om jag haft barn med massa skanks iofs. Nu är jag glad igen!

Fan, alla pengar jag lagt på dagen efter-piller kan ha varit bortkastade alltså? Nu blev jag deppig. Fast inte lika deppig som jag varit om jag haft barn med massa skanks iofs. Nu är jag glad igen!

Du vet att det är kvinnan i sammanhanget som ska svälja för att undvika graviditet... Dagen efter-pillret alltså.. Det är inte du som ska knapra på pillrena..

Du vet att det är kvinnan i sammanhanget som ska svälja för att undvika graviditet... Dagen efter-pillret alltså.. Det är inte du som ska knapra på pillrena..
Gentleman som man ändå är sponsrar man ju. Jag lurar på att knipsa ledarna så sparar jag pengar i förlängningen.

Tänk om det hade varit lite mer åt det hållet för mig / oss...:huvet
Bägge gångerna verkar skottet ha tagit på första eller andra försöket, så här har det inte blivit något "onödigt" övande :glömdet
Eller så släpper hon bara till efter konferenser på finlandsfärjan..

Jag ville prompt veta vilket datum min knodd var tillverkad så det blev inte en jävla massa knullande i onödan i tid och otid. Min tjej trodde dessutom att det skulle ta en stund att bli på tjocken medan jag envist förklarade för henne att det sker på direkten.
Det gick på första försöket, som jag självklart redan visste innan men hon inte trodde att det skulle funka så. Klart det gör, är hon dum eller :va
Enda jobbiga var ju att sikta vid sidan om i lite över ett år eftersom hon slutade med p-piller men jag inte gav med mig riktigt än :D

Så kör på en gång, och sen tar ni ett test. Funkar det inte så väntar du med att knulla en månad :tummenupp

Back