Onani/barnskapande?

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Tror faktiskt vi ska börja satsa nu (pun intended)
Men eftersom jag varit ganska sjuk och ätit skit, bör man då vänta ett tag? Nu känns det bra, jag vill osv, men är ju då så hornig att jag tagit saken i egna händer... Flera gånger.
Kan man börja reproducera sig med en sönderr*nkad snopp?
Ska vi tajma in ägglossning, osv?
Eller ska vi ba köra på å ha kul?
Är det bättre chans om man har kul? jag inbillar mig det.
Ni som förökat er, hur fan gör ni?

Ni har typ tre dagar i månaden som ni kan lyckas på. Resten av dagarna kan du göra vad du vill med din säd, ha som hårgelé, spara, spritsa i handfat, gom eller frysa in....

Har ni ingen brådska är det väl bara ha så kul som möjligt under arbetets gång och göra som vanligt men skydda sig mindre och tänka på att du måste pricka rätt. Det delas inte ut något andrapris! :fakta

Tror clearblue eller vad det heter har nån test för att se när det lämpar sig bäst från hennes sida... Sen är det bara köra ett maratonpass i sängen... Jag har aldrig behövt tänka på det viset då det liksom bara "råkat" hänt så att säga...

Ni har typ tre dagar i månaden som ni kan lyckas på. Resten av dagarna kan du göra vad du vill med din säd, ha som hårgelé, spara, spritsa i handfat, gom eller frysa in....

Har ni ingen brådska är det väl bara ha så kul som möjligt under arbetets gång och göra som vanligt men skydda sig mindre och tänka på att du måste pricka rätt. Det delas inte ut något andrapris! :fakta

Jaa, mm...
För första ggn i mitt liv ska jag nuppa för ett syfte...
Man vet ju aldrig, man kan ju faktiskt vara steril så långt, eftersom, ja, ni vet. Fan vad jobbigt det vore.

Jisses, jag fick prestationsångest.... :/

Man måste veta hur man ska använda åderbalken; ););) kådis av, att leka med rommen själv som en osäker tonåring som precis fått finnar på hakan ger INGET.

Last edited:
Om ni verkligen är sugna på barn är tipset att tajma. Fråga runt bland dina vänner som har barn så kommer du upptäcka att det inte alls är som dom lär ut i skolan ("stoppar ni in den utan skydd blir det barn!") utan att det är ganska vanligt att det tar lite eller mycket tid innan det tar sig. 6-12 månader, eller ännu mer, verkar vara mera standard än undantag, vilket för många leder till panik efter den indoktrinering som är i skolan. Det är inte heller helt ovanligt att par inte kan få barn alls eller att det tar flera år. Så räkna inte med att det kommer ut en knodd om 9 månader bara för att du stoppar in den ikväll...

Regelbunden onani ger friskare spermier, nyproducerade är bäst och tömmmer du lagret med jämna mellanrum så produceras det nya fina soldater hela tiden.
Dra i svansen idag doppa imorgon, repeat!

Om ni verkligen är sugna på barn är tipset att tajma. Fråga runt bland dina vänner som har barn så kommer du upptäcka att det inte alls är som dom lär ut i skolan ("stoppar ni in den utan skydd blir det barn!") utan att det är ganska vanligt att det tar lite eller mycket tid innan det tar sig. 6-12 månader, eller ännu mer, verkar vara mera standard än undantag, vilket för många leder till panik efter den indoktrinering som är i skolan. Det är inte heller helt ovanligt att par inte kan få barn alls eller att det tar flera år. Så räkna inte med att det kommer ut en knodd om 9 månader bara för att du stoppar in den ikväll...

Jafan...
Huuuh, va jobbigt.
Å om hon skulle bli tvärfrigid??---
Nej, Nu ska jesse doppa av en anledning.
Skiter faktiskt i hur kul vi har, vi ska ju neandertala oss. (just nu)
Men annars ger jag mig fan på att om man har kul så blir det nåt.
*Går i gorillaliknande pose till sovrummet, jag har ju städat..*

De jag känner som haft problem med att göra barn, "trots" alla vetenskapliga metoder har lyckats när de slutat bry sig.
Knulla på utan preventivmedel, så blir det säkert bra.
Förutsatt att utrustningen är i bruksskick.

Kom bara ihåg att inte dra ut den för fort.
Kommer inte alla hormonerna med, så blir det en fjolla.

De jag känner som haft problem med att göra barn, "trots" alla vetenskapliga metoder har lyckats när de slutat bry sig.
Knulla på utan preventivmedel, så blir det säkert bra.
Förutsatt att utrustningen är i bruksskick.

Kom bara ihåg att inte dra ut den för fort.
Kommer inte alla hormonerna med, så blir det en fjolla.

Fjolla? typ en schlagersångare med en 600cc Honda?

Jafan...
Huuuh, va jobbigt.
Å om hon skulle bli tvärfrigid??---
Nej, Nu ska jesse doppa av en anledning.
Skiter faktiskt i hur kul vi har, vi ska ju neandertala oss. (just nu)
Men annars ger jag mig fan på att om man har kul så blir det nåt.
*Går i gorillaliknande pose till sovrummet, jag har ju städat..*

ähh va fan... kör lite kinkystyle, typ bondage o sånt, sen är du pappa innan du ens hinner säga penis!

fjolla? Typ en schlagersångare med en 600cc honda?

d:d:d

Last edited:
Man ska fan inte ha nån "bebis verkstad" som cheyer gärna kallar det..

Haha

Jag minns själv när vi planerade vårt första barn. 'Kom nu vi måste ju annars blir det inga barn' Kunde tyvärr bara köra med det där knappt 1 månad sen var det klart! Andra barnet blev av bara farten!

Jag är fett underviktig.
Hon är... Ganska lagom.
Ja, får kinka till det. ju mer kink, desto roligare, bara hoppa in när de ä dags då, antar jag...

javísst, men krångla inte till det, förutsatt att ni båda är vid god kondition o någorlunda friska så tar det sej, tajming e allt.

Last edited:
Back