Hehe, en kul grej bara.
Vart e det underligaste stället ni onanerat på?? haha!!
Själv lånade jag brorsan moppe när jag var 14 och
körde ner till en motorväg och satte mig i det
högra gräset o tajade.
Undrar om folk blev förvånade??
Vart e det underligaste stället ni onanerat på?? haha!!
Själv lånade jag brorsan moppe när jag var 14 och
körde ner till en motorväg och satte mig i det
högra gräset o tajade.
Undrar om folk blev förvånade??

