Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Bara tänkte förmedla detta till er så jag satt inne med den otroligt viktiga informationen....Hultan skrev:var det svårt att räkna ut?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bara tänkte förmedla detta till er så jag satt inne med den otroligt viktiga informationen....Hultan skrev:var det svårt att räkna ut?![]()
Kan barn ses som argument för barnbegränsning?Skrutten skrev:Kan barn ses som en sexuellt överförbar sjukdom?
Barn är bra sålänge man kan lämpa över dom till föräldern när dom är jobbigahassethehen skrev:Kan barn ses som argument för barnbegränsning?![]()
Vet att det finns individer (Inga namn!) som kan GÖRA reklam för barnbegränsning. Men det kanske är en annan fråga för ett annat forum.
Vad vet jag?![]()
/H
Är korttidsleasing din melodi oxå? (Tvingad att sitta barnvakt, alltså...)sharpedge skrev:Barn är bra sålänge man kan lämpa över dom till föräldern när dom är jobbiga![]()
Ja, och om slår väldigt hårt på en apa samtidigt som skriker "GERONIMOOOO" Så kissar den 45-50% sprit...-=MARTINEZ=- skrev:Om man tar en folköl å fryser ner den så att den blir helt genomfrusen
åsen så tinar man upp den jäkligt fort helst i en micro så blir det en starköl!!![]()
hållundan skrev:"Om man tror på all skit som står i denna tråden är man bra jävla dum"
![]()
Skrutten skrev:Och när vi ändå är i farten har vi hittat lite användbara (?) fraser på latin:
På jobbet:
Laborare non amo
Jag gillar inte att arbeta
Fac ut vivas
Skaffa ett liv
Vescere bracis meis
Ät mina kalsonger
Lege atque lacrima
Läs det och gråt.
På krogen:
Io, cerevisia!
Oj, Öl!
Sic Faciunt omnes
Alla gör det.
Totum dependeat
Låt det hänga ut.
I kön på systemet:
Recedite, plebes! Gero rem imperialem!
Stig åt sidan simpla människor. Jag är på kejserligt uppdrag
In vino veritas
Sanningen finns i vinet.
Dagen efter:
Mens sano in corpore sano.
Sunt sinne i en sund kropp
Sentio aliquos togatos contra me conspirare.
Jag tror några personer i toga konspirerar mot mig
Aio, quantitas magna frumentorum est
Jepp, det är verkligen mycket majs
-=MARTINEZ=- skrev:Om man onanerar mer än 1 gång om dagen i 16 års åldern riskerar man ollonlossning innan man fyllt 50 å det e inte å leka med![]()
För oss som är såpass viga så att vi når petter nicklas så e armbågen som att slicka på grusThundercat skrev:Det är omöjligt att slicka på sin egen armbåge.
Hur många försökte efter att ni läste det?![]()
-=MARTINEZ=- skrev:För oss som är såpass viga så att vi når petter nicklas så e armbågen som att slicka på grus![]()
Mnjaä, det är LIVET som är en sexuellt överförbar sjukdom med 9 månaders inkubationstid och dödlig utgång.Skrutten skrev:Kan barn ses som en sexuellt överförbar sjukdom?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |