Jag trodde at sporthoj var illa drabbad av dårar, men här är ju dom flesta bara lite mysigt dåraktiga.
http://www.familjeliv.se/Forum-5-109/m48693419-1.html
Troll eller inte, hissen går nog inte riktigt up
Helt otroligt vilket folk de finns!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde at sporthoj var illa drabbad av dårar, men här är ju dom flesta bara lite mysigt dåraktiga.
familjeliv.se skrev:Men jag HAR ju skrivit! Jag gick ini butiken och när jag kom fram till mjölken för att köpa smör så upptäckte jag att det var punktering. Jag ställde kärran uppochner och sa till personalen att dom skulle laga den. Dom vägrade att hjälpa mig och undrade varför jag hade kärran. Jag gick då därifrån och åkte till benisnmacken där jag köpte saker för att laga slangen, och sen åkte jag hem för att äta och hämta grannar och annan utrustning för att laga den. Sen tog vi oss ner till butiken och lagade och pumpade däcket medans personalen stod och gnällde. Sen handlade jag och när jag betalöa kom BC fram och sa att jag inte längre var välkommen tillbaka för att jag handlade "orimligt lite" med tanke på omständigheterna som innebar att dom fick använda stora resurser för att städa, ställa till rätta och annat påhitt.
Kattis1984 skrev följande:
så vitt jag vet så väger bly mera än bomull, iallfall här. fast ni kanske har specialbomull *ironi*Lillisen skrev följande:
Kattis, vad väger mest, ett kilo bly eller ett kilo bomull?
Kattis1984 skrev följande:
bly gör ondare än bomull om du släpper de på foten.
Haha, ja. Jag lägger in inlägg #575 från den länkade tråden så det inte försvinner, och som en service till dem som inte orkar läsa hela vägen. Detta är alltså på trådens 60nde sida. En tråd som avhandlar hur hon blivit avstängd från mataffären för att hon handlar för lite. Något stämde inte riktigt och så kryper det fram vad som egentligen hände när hon som vanligt var och handlade med sin skottkärra:
Men... vad i hela jewla.. kan det där verkligen vara på riktigt?![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |