Simonpimon
Ny medlem
Har köpt en er-6n som är strypt till 25kw av en auktoriserad kawasakiverkstad, men nu måste jag ju registrera om den oxå. Detta är ett jävla gissel som jag inte får ordning på. Har ringt vägverket som hänvisar till bilprovningen, och där har jag ena gången fått svaret att det inte finns något ställe som gör sånt i Uppland, vilket ledde till slutledningen att tanten i luren inte hade stenkoll.
Jag ringde igen ett tag senare, fick då veta att det närmaste var i Vällingby
(jag bor i Sollentuna), finfint tänkte jag. Var seda över på Din Mc i Rotebro för att hämta ett par stövlar, å passade på att fråga där oxå.
Då får jag svaret att det närmaste ställer ligger i Uppsala
Han sa att de var 110% på det eftersom de hade kollat upp det otaliga ggr eftersom de inte gillar att behöva åka dit vareviga gång de ska registrera om en hoj.
Någon som nyligen har tragglat sig igenom denna prosedur och kan vägleda en vilsen själ?
Jag ringde igen ett tag senare, fick då veta att det närmaste var i Vällingby
(jag bor i Sollentuna), finfint tänkte jag. Var seda över på Din Mc i Rotebro för att hämta ett par stövlar, å passade på att fråga där oxå.
Då får jag svaret att det närmaste ställer ligger i Uppsala
Han sa att de var 110% på det eftersom de hade kollat upp det otaliga ggr eftersom de inte gillar att behöva åka dit vareviga gång de ska registrera om en hoj.
Någon som nyligen har tragglat sig igenom denna prosedur och kan vägleda en vilsen själ?