Mattias skrev:
2353201 Asååå... vad menar du? Tror du inte att det blir tätt med en lagom stor kopparbricka? Man tager vad man haver och sånt. Skynda dig att fikkcsa nu.
Jag har nu försökt med ALLT...........va nära på att täbnda eld på högen, den står där "fint" i garaget. Nerplockad i molekyler känns de som, utan kåpor, skruvar å skit har försvunit mellan stenplattorna, olja överallt. Det är en mess, synen är hemsk.
Värsta var ju olefiltret, FYFAN, jävla dum konstruktion..... Fick ju inte av skiten, förrän jag kom på att man kan "najja av" istället för "najja på", filtret fick sig en slangklämma, fram med hammare å fet mejsel, slog sönder skiten, (därav olja överallt, inkl migsjälv) nåja, vidare, banka helvete, tills skiten lossna, sen börja det droppa genomskinlig vätska *HmMmMm* vänta nu, två olika slags spill. En svart, en genomskinlig, wtf...
slagit sönder en kylarslang i samma veva. Jävla helvet!
Samtidigt som alla småpill grejjer e dränkt å försvunnit med vätskan ner mellan stenplattorna i carporten *SuCk*
Samtidigt som 5 spekulanter ringer, som skulle kika å provköra hojjen,. Vad säger man....
Pillar vidare..
SEN kom bekymret med oljepluggen, som jag kalla för oljetrågspackning, men som jag mena oljepluggspackning.
Strax innan mecket med all olja, så skulle jag vara *bror duktig* å montera på nya skylten, sen jag fick flygande, med noll soppa, så jag kunde ju inte åka därifrån, åkte rakt in i råttfällan.
Nåja, regskylten har numera 5 borrhåll, efter mitt taskiga ögonmått, å den sitter snett, ganska mycket förskjuten åt höger
Efter all skit, så har jag nu kommit till insikt, att oljepluggen + brickan, ska ha en liten metalltråd i en skåra, jag vet inte vad skiten kallas, den e liten, å enligt mitt tycke oväsentlig, men den sabbar iaf allt med pluggen. Så nu står skiten, som den gör.
snart får jag ändra annonsen till *ObJeKt* ..tyckte priset på 48, för en 01a uttagen 02, var ok. Men det kanske är värsta överpriset efter idag.
nu ska jag ta en till grogg, sommaren e förstörd för gott för i år.
sen hackar alla på en att man kör långsamt på bulten, å inte levererar en bombrepa på film. hur gör dantheman med sin hoj? hallåå, byter du ens olja? jag ska fan sluta med det
funderar på ny hobby. bankörning lockar.. gata å självmeck funkar ju tydligen inte