Jag har en ZX12R på gång, till ett bra pris. Tyvär så är den silverfärgad, vilket jag tycker är den fulaste färgen på motorcycklar och bilar. Är det någon som har någolunda koll på vad det skulle kunna tänkas kosta, att lacka om hela hojen i ett annan färg