Omlackering?

EPT

Ny medlem
Gick med
24 May 2011
Hoj
ER6N -15
Nån som har en aning om vad det kan kosta att lämna in en kåphoj på omlackering?

Inget svar men. Lämna in = dyrt Jag lackade om taket på min bil kostade lite över 4000kr

Inget svar men. Lämna in = dyrt Jag lackade om taket på min bil kostade lite över 4000kr

Ja, det lär väl flyga en bunt med tusenlappar om man ska lämna in...Antar att det blir lite billigare om man skruvar isär hojen och bara lämnar in delarna. I mitt fall gäller det framskärm, halvkåpa, spoilern under motorn, tanken och under sadeln.

Jag PM'ade med en kille från Älvkarleby för nått år sen, han skulle ha lackat min racehoj till ett helt ok pris, fast jag kastade den i backen och gjorde hela jobbet själv under tillfriskningen istället. Dessutom verkar jag ha slängt hans PM :huvet

Kanonbra hjälp va? :D

Jag PM'ade med en kille från Älvkarleby för nått år sen, han skulle ha lackat min racehoj till ett helt ok pris, fast jag kastade den i backen och gjorde hela jobbet själv under tillfriskningen istället. Dessutom verkar jag ha slängt hans PM :huvet

Kanonbra hjälp va? :D

Haha. :tummenupp

Gammal ny hoj? Man kan ju köpa "lackade orginal" kåpor från Kina för en spottstyver.

Ja du, allt från ett par tusen till hur mkt som helst. Plocka ner den själv och ev fråga lackeraren om du kan göra ngt själv t.ex slipa o så för att få ner priset, det är förarbetet som tar mest tid. en vanlig billackerare debiterar dryga laxen i timmen vitt. Så det springer snabbt iväg med specialgrejer. Jag brukar ta ca 3-5000 beroende på vilket skick grejerna är i...

Nyheter
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R