Omlackering - Vad tycker du?

Detta lackering jobb gisck på 1000 lapp gjort själv!
Men då ligger det en effektfärg med i botten som kostar 3000kr litern!
Ja och framskärmen e omlackad numera å polerad framfälg i banan bara=)

Bifogat

• fälg.jpg
    fälg.jpg
    42.9 KB · Visningar: 63
  • copy moppe.jpg
    copy moppe.jpg
    57.3 KB · Visningar: 76
svart var helt klart finare, men om det uppväger kostnader och jobb för omlackering vette katten...

Jag är väldigt sugen på att lämna in till lack, svart är fint! Ska kolla runt lite med bekanta och se vad de kan ebjuda... :rolleyes: Kan mycket väl tänka mig att ge 2500-3000 för ett bra jobb! Vill helst slippa förberedelser, utan endast skuva av och lämna in..... :tomten

/mvh Johan

sirmiro skrev:
svart var helt klart finare, men om det uppväger kostnader och jobb för omlackering vette katten...
Nej, jag hade görmycke planer för min stackars 125a och nu är jag jävligt glad att ja inte gjorde det, den är faktisk rätt fin som den är.... och det är trots allt bara en 125a, den blir inte mer värd för det jobbet tyvärr...

Extreem_ skrev:
Jag är väldigt sugen på att lämna in till lack, svart är fint! Ska kolla runt lite med bekanta och se vad de kan ebjuda... :rolleyes: Kan mycket väl tänka mig att ge 2500-3000 för ett bra jobb! Vill helst slippa förberedelser, utan endast skuva av och lämna in..... :tomten

/mvh Johan
du är smart... hoppas bara att du är rik med ;)

Svart är lite kasst på det sättet att skiten syns som fan på dom. Minsta dammkorn riktigt lyser!

Extreem_ skrev:

/mvh Johan
Kom hit med den då!!!

Miss_Orchidee skrev:
du är smart... hoppas bara att du är rik med ;)
Jobbar man hårt så förtjänar man lite stolthet! Snart dags att glida längs med vägarna.. :hihi Ska jobba hos farsan i sommar, jobba ihop till en ljuddämpare och lackering...

Och tack alla för fina svar, ska som sagt kolla runt lite!
/mvh Johan

Miss_Orchidee skrev:
OM man inte råkar känna nån som råkar kunna lacka och har lackspruta och kompressor :rolleyes:

då, OM man är snäll kanske man kan få jobbet gjort nästan gratis och bara betala färgen...

OM man nu känner nån :blah ;)

Diva.

Extreem, snacka med ravetrancer.

Extreem_ skrev:
Ouch... liite långt... :brinnerup

Mycket SH folk pendlar, försök få reda på om nån ska till jättebårj så kan han/hon kanske ta med dina kåpor dit, sen när han/hon ska hem så tar han/hon med dom hem igen.

Miss_Orchidee skrev:
jag erbjöd min hjälp som sagt.... men eftersom det inte uppskattas så ska det aldrig upprepas
Jätte trevligt! Känns kanske lite långt? :va
Visste inte att du har lackat, kan du få till ett bra resultat? Om transport funkar, ett godkänt resultat och om priset är rätt så är jag klart intresserad! :) Men som sagt... lite långt... ska kolla lite möjligheter...

/mvh Johan

Miss_Orchidee skrev:
Ja jag måste va den divigaste bruden du känner :3freak

jag erbjöd min hjälp som sagt.... men eftersom det inte uppskattas så ska det aldrig upprepas

Jag känner inte dig, man lär inte känna nån över internet, inte som irl.

vill in se en svart DT kolla in min!/Tobbe

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck