Psychobiker
Sporthojsnörd
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Så, nu är jag klar (för tillfället iallafall). Är faktiskt riktigt nöjd, även om det finns massor med små missar som man upptäckt när man trodde man var klar, och jag har faktiskt inte orkat göra om hela kåpan för saker som inte syns på 1 meters håll iallafall. Nu är det vår så det får va som den är.
Det ända jag skall fixa är snygga "MILLE" och "RSV" logos på luftintagen. Hade påbörjat (och var nästan klar) med det, men så pajjade airbrushen, försökte göra klart det med stora sprutan, vilkt blev skit och jag fick måla över alltihop. Rätt många timmars pill åt helvete, men så är det ibland. Sätter förmodligen dit ett par dekaler (tips nån var man får tag på) så länge och målar dit text senare.
/Pajje
Det ända jag skall fixa är snygga "MILLE" och "RSV" logos på luftintagen. Hade påbörjat (och var nästan klar) med det, men så pajjade airbrushen, försökte göra klart det med stora sprutan, vilkt blev skit och jag fick måla över alltihop. Rätt många timmars pill åt helvete, men så är det ibland. Sätter förmodligen dit ett par dekaler (tips nån var man får tag på) så länge och målar dit text senare.
/Pajje
Bifogat
Last edited:
Tackar tackar
saknar den ibland
)