Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
henrik_st skrev:2207214vill lacka om... men funderar på om man förlorar ekonomiskt på det vid en ev. försäljning... tar folk för givet att den är lagd?
köpa beg och lacka?
lacka och hoppas på det bästa?
henrik_st skrev:2207214vill lacka om... men funderar på om man förlorar ekonomiskt på det vid en ev. försäljning... tar folk för givet att den är lagd?
köpa beg och lacka?

R1 wannabe skrev:2207245Tja, beror nog på hoj också.
Jag kan inte så mycket om hojjar så jag förutsätter att en omlackad R1/GSXR1000/ZX10/CBR1000RR alltid är vurpad.
R1 wannabe skrev:2207245Tja, beror nog på hoj också.
Jag kan inte så mycket om hojjar så jag förutsätter att en omlackad R1/GSXR1000/ZX10/CBR1000RR alltid är vurpad.

Fighter skrev:2207438Köp kraschkåpor och lacka som du vill, så kan du behålla dina org kåpor i det skick de är nu.
jag köpte precis en omlackad hoj gixxer.. hade kollat på många andra orginal men när jag såg denna blev jag förälskad. visst att vissa drar åt sig ögonen och ryggar tebax vid en lackad hoj för i många fall tror folk att den varit klotad. men dokumentera hela arbetet och spara för och efter bilder så kan du bevisa att det inte e nåt fuffens..henrik_st skrev:2207214vill lacka om... men funderar på om man förlorar ekonomiskt på det vid en ev. försäljning... tar folk för givet att den är lagd?
köpa beg och lacka?

Grundlack för mig är samma som grundfärg? O det är ju inte så snyggtHoztic skrev:2207226Det beror nog mycket på hur man lackar den. Rollar man med Biltemas fullack så blir nog folk mer misstänksamma än om man lägger en snygg grundlack med diskret motivlack lite här å var![]()

Icke. Jag sa ju att jag inte kan så mycket om hojjarGodis Kungen skrev:2207260Egen erfarenhet![]()
![]()
!!!

|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |