Henken
Guest
Det där har jag aldrig tänkt på riktigt. Fast det verkar vanligt. Väldigt onödigt & skrapa hojjen på en sån grej. Tack för varningen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
El Garto skrev:2287700Hjälp finns att få på närmaste mc-tillbehörsbutik. En plastplatta a ca 50 spänn att ha i inerfickan.
Sususs skrev:2287568Någon som har fått uppleva att hojen har vält pga att asfalten va förmjuk pga värmen??
Noterade en liten "grop" där stödet hade stått idag. Hojen hade stått i solen vid en vägg där det va varmt som fa....
Nått man behöver oroa sig över el?![]()

Sususs skrev:2287568Någon som har fått uppleva att hojen har vält pga att asfalten va förmjuk pga värmen??
Noterade en liten "grop" där stödet hade stått idag. Hojen hade stått i solen vid en vägg där det va varmt som fa....
Min del av historiska muséet väger 260 fulltankat, den sjunker nästan lika fort som en u-båtelwe skrev:2288059Jag har gjort en rund bricka i durkplåt, knappt 60 mm i diameter. Lätt att ha med i fickan.
Räcker utmärkt bra till min hoj fast det finns ju en del blysänken som behöver betydligt större doningar.
Strömma skrev:2288779Min del av historiska muséet väger 260 fulltankat, den sjunker nästan lika fort som en u-båt![]()
Kör med en bit durk aluminium, 10x10cm. Funkar bra, samt får plats i mitt lilla verktygsfack. Har dessutom fördelen när man står i en grässlänt att den "biter tag" om den ligger upp och ned. Vet dom som har använt plast och grejorna har halkat iväg![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |