HockeyJojje
Oren
Jaha, då har ju mina blinda päron lyckas köra in i hojen i garaget och vält den.
Man blir ju galen.
Landade på styret och bromspedalen (höger). Bromspedalen e ju fucked up så det skriker om det. Backspegel h. är också kaserad då den smällde in i hyllor på vägen ner.
Men frågan är, hojen landade trots allt mestadels på styret. Vågar man ut o köra nu med den? Risk för att skiten är skev? Kraftfortplantning till något annat viktigt? Vobbelrisk höga farter?
Någon som har erfarenhet av detta och vet konsekvenserna av detta? Är service på skiten nu?
Man blir ju galen.
Landade på styret och bromspedalen (höger). Bromspedalen e ju fucked up så det skriker om det. Backspegel h. är också kaserad då den smällde in i hyllor på vägen ner.
Men frågan är, hojen landade trots allt mestadels på styret. Vågar man ut o köra nu med den? Risk för att skiten är skev? Kraftfortplantning till något annat viktigt? Vobbelrisk höga farter?
Någon som har erfarenhet av detta och vet konsekvenserna av detta? Är service på skiten nu?