KjellJohan
Ny medlem
Hej!
Jag har en Yamaha FZ6S -06. Funderar på att koppla ljuset så att jag får halvljus i båda strålkastarna. Är det någon som har kläm på hur jag ska göra? Är det godkänt att ha det så?
Tack på förhand
Jag har en Yamaha FZ6S -06. Funderar på att koppla ljuset så att jag får halvljus i båda strålkastarna. Är det någon som har kläm på hur jag ska göra? Är det godkänt att ha det så?
Tack på förhand