Ombyggnad

ser bra ut :tummenupp
själv så har min tail inte kommit än "%&/((¤)&"=#/ :(

Min är också inhandlad där. Jag åkte dit och hämtade min. Är ju en trevlig väg dit om man kör från Kungälv förbi Romelanda, Lilla Edet och Trollhättan.

:tummenupp

Snyggt Kissen! :tummenupp

Har du en extra bakskärm ifall du skulle vilja återställa den till original ? Polaren köpte en ny sådan till sin R1 -98 direkt från Yamaha, 800:- e fan inte farligt, för det var en ganska stor del man fick då, dvs man fick inte bara det som syns...

Fast har du ingenstans att vara inomhus för sånt grovmek ? eller så gillar du att störa grannarna med bågfil o allt vad de är :D

Mattiaz skrev:
Snyggt Kissen! :tummenupp

Har du en extra bakskärm ifall du skulle vilja återställa den till original ? Polaren köpte en ny sådan till sin R1 -98 direkt från Yamaha, 800:- e fan inte farligt, för det var en ganska stor del man fick då, dvs man fick inte bara det som syns...

Fast har du ingenstans att vara inomhus för sånt grovmek ? eller så gillar du att störa grannarna med bågfil o allt vad de är :D

Jag har ingen extra bakskärm, men det är ju inget krav längre att man skall ha stänkskärmen.

Det står så mycket brôte i garaget så det är enklast att vara på utsidan. Är mycket bättre ljus där.

Thundercat skrev:
Min är också inhandlad där. Jag åkte dit och hämtade min. Är ju en trevlig väg dit om man kör från Kungälv förbi Romelanda, Lilla Edet och Trollhättan.

:tummenupp
min kommer på posten,har ingen bil nu o hojåka får vänta lite till tyvärr :(
yepp,den vägen e svängig o rolig :tummenupp

hur var passformen på din katten??
satte på min idag o det var skitdålig passform,det var inte inte ens fråga om mm....det var CM :mad:
kunde ALLA svärord idag.....lovar hehe
tur att jag var ensam-det regna lite skruvmejslar här o där till o från :rolleyes:
men nu sitter den där :rock

Last edited:
Back