toca1
NinjaClubSweden
kolla vettja
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
toca1 skrev:måste ha svidit lite i pluskan för han som lowsidade![]()
Mattiaz skrev:Tänkte det samma..... men hur fan kommer man på att ta ut en hoj som det finns 30 ex. av på banan![]()
mheel skrev:Säger bara en sak Mclaren F1![]()
![]()
Hade en folka innan men den fick offras när jag skulle ta mitt mc-kort. Nu rullar den i danmark.dews skrev:Säger bara en sak volkswagen typ 2![]()
![]()
P-son skrev:Nån som vet om man kan hitta sånna program (greatest cars...) på nätet nånstans? Jobbade seeeeent ikväll vettu...![]()
P-son skrev:Nån som vet om man kan hitta sånna program (greatest cars...) på nätet nånstans? Jobbade seeeeent ikväll vettu...![]()
mheel skrev:Säg inte att ni missade The greatest cars in the world på femman. :kocko För att titta på svt.![]()
![]()
Säger bara en sak Mclaren F1![]()
Sen gör det ju inte saken värre när det är galna britter som provkör bilarna.![]()
mheel skrev:Hade en folka innan men den fick offras när jag skulle ta mitt mc-kort. Nu rullar den i danmark.
Va inte en orginal utan en beachbuggy. Men farsan hade en orginal bubbla -73 himmelsblå. Som bara gått 4300mil. Den rockade. Dom förra ägarna va så rädda om den att dom inte ens satt på orginalklädseln utan hade två filtar över.
Vackrare färg finns inte.
Hittade bara en kass bild på min beachbuggy och en på bubblan.
Vilken skåningkajlyl skrev:
... McLaren F1.
...Underbar maskin!!! ...fast skåningen e snabbare![]()
Anade väl det, men hade för mig han var bleking. Visst är detTherudeboy skrev:Egget så klart.
Foggy skrev:Anade väl det, men hade för mig han var bleking. Visst är det![]()
med en svensk supersportbil, men är det toppfart som åsyftas så skulle jag gärna se en verifierad mätning som bekräftar denna. Fast den kanske kommer till sommaren
/F.
Jo, har för mig det W nåt sån't. Det finns ju mätningar å mätningar... minns iaf att såväl "Top Gear" (vilka uppskattade & klockade 'egget' till lite långsammare än Pagani Zonda på bana) som "Autocar" (se http://www.autocarmag.com/RoadTest_FullData.asp?RT=204167) har testat, med gott, men inte enastående resultat. Men det blir nog bättre, å hursomhelst är hela grejen som sagtTherudeboy skrev:Dom har väl mätt bilen till 390? kan vatt i vindtunnel iofs.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |