Om ni tröttnat på festivalen...

jupp jag skickade ett SMS till Valles pappa o sa till honom.
så mest troligen har pappa rossi sagt till Valle vad jag tyckte.

Bork skrev:
2390710 som en sann ystabo e jag totalt lost i malmö, dvs hur hittar jag till o'learys? :p
O´Learys KAN man inte missa. Det är den enda restaurangen på Malmö C.
Vet inte om du kommer ihåg Centralens Pub & Restaurang? Samma lokaler.
Bara till att sätta sig på Pågatåget.

Maverick_ou812 skrev:
2390775 O´Learys KAN man inte missa. Det är den enda restaurangen på Malmö C.
Vet inte om du kommer ihåg Centralens Pub & Restaurang? Samma lokaler.
Bara till att sätta sig på Pågatåget.

aaafan e de där en o'learys nu :tummenupp

tar nog hojjen in , inte kört på en vecka så abstinensen ligger på max förtillf :näsblod

Vore trevligt, men lat som jag är så tror jag att jag hejar på Loris hemifrån soffan med en mugg varmt att dricka. :)

Jaha då vet vi att ryktet är sant!

Ducce killarna har stulit en Honda motor och blandat klister i Haydens däck.
Vilken dålig insats av Hayden :(

Tsunami skrev:
2392104 Jaha då vet vi att ryktet är sant!

hehe så måste de va men ändå skoj de inte funka för Hayden så de blir lite mer spännande nu..

Tsunami skrev:
2392104 Jaha då vet vi att ryktet är sant!

Jepp...för en Ducce kan ju OMÖJLIGEN varva uppåt 16500 som Capirex motor gjorde! :tungan
Nä, dom har nog gjort patentintrång eller nått.

Synd att Pedrosa inte kom om Stoppklossi...han var hungrig idag, den lille. :tummenupp

JKay skrev:
2392183 Jepp...för en Ducce kan ju OMÖJLIGEN varva uppåt 16500 som Capirex motor gjorde! :tungan
Nä, dom har nog gjort patentintrång eller nått.

Synd att Pedrosa inte kom om Stoppklossi...han var hungrig idag, den lille. :tummenupp
Egentligen skulle jag vilja håna, förnedra och säga "vad var det jag sa". Men sån är inte jag. :rolleyes:
Egentligen tycker jag inte Capirex körde så bra och Duccen gick sådär, menar bara 7 sekunder före Rossi... skulle varit mer.:arsele

Maverick_ou812 skrev:
2392227 Egentligen skulle jag vilja håna, förnedra och säga "vad var det jag sa". Men sån är inte jag. :rolleyes:
Egentligen tycker jag inte Capirex körde så bra och Duccen gick sådär, menar bara 7 sekunder före Rossi... skulle varit mer.:arsele

Håna på..det va ren tur att han fick Stoppklossi bakom sig...annars hade Pedrosa hunnit i fatt, petat Capirex i ryggen och sagt: "Flytta dig....du stör!"
Sen hade Pedrosa gjort en förtjusande omkörning och vunnit med hästlängder...:tungan

Maverick_ou812 skrev:
2392227 Egentligen skulle jag vilja håna, förnedra och säga "vad var det jag sa". Men sån är inte jag. :rolleyes:

Äntligen är han tillbaka! Capirex! :banana

Då var ordningen återställd och vi kommer se en ducce ta hem VM i år..! :D

imaster skrev:
2392248 Äntligen är han tillbaka! Capirex! :banana

Då var ordningen återställd och vi kommer se en ducce ta hem VM i år..! :D

Du ska minsann inte få låna mitt depåstöd mer! :arsele

:hihi

Vad sysslar Pedrosa med:va Sällan har man sett någon göra så många fel på så kort tid. Han var om, han var efter, han kom brett i böjen, kom efter osv osv. Uppryckning va! Sen ids jag inte kommentera duccedefileringen idag:mad:

imaster skrev:
2388907 Vad kan det vara för nåt? Jag är också lite på jakt... ;)

Denna e det
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=37624

JKay skrev:
2392233 Håna på..det va ren tur att han fick Stoppklossi bakom sig...annars hade Pedrosa hunnit i fatt, petat Capirex i ryggen och sagt: "Flytta dig....du stör!"
Sen hade Pedrosa gjort en förtjusande omkörning och vunnit med hästlängder...:tungan

:dummer Nu sitter du o svamlar o drömmer igen:blah

Last edited:
PGH skrev:
2392409 Vad sysslar Pedrosa med:va Sällan har man sett någon göra så många fel på så kort tid. Han var om, han var efter, han kom brett i böjen, kom efter osv osv. Uppryckning va! Sen ids jag inte kommentera duccedefileringen idag:mad:
Klart du inte orkar. Finns ju inget mer att säga.
Det räcker med - VÄRLDSKLASS! :2cool

Bara att ta av si hatten för Duccen i dag. shitponfritt som han låg på. snart kommer det väl fram att han har tagit kokain eller ngt precis som i friidritts spelet

Tyckte det varsatans go körning av cappi idao, osen att se rossi leka med pedrosa var nog det bästa jag sett på länge. MUAAAHAAHAHHA

hade jag kunnat stå i soffan hade jag ställt mig upp och skrekit när pedrosa håll på att topedera Valle.

min dotter kom flygande o frågade om jag trillat när jag skrek Neeejj

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back