Om ni fick återuppliva ett band vilket?

Ebba Grön hade vart kul att se live...

Villee skrev:
Guns n roses, maiden, judas priest vad gäller rocken

sen lite sköna 80-tals band som alphaville med mera (hehe, lite blandad musiksmak.. vet)

Gav inte Alphaville ut en ny skiva för några år sedan?? Och sedan kom väl First Harvest, som visserligen är samlingsskiva, men ändå... Aiight?

Men det band som definitivt, helt klart, borde vara först i kön att återupplivas är ju Queen!!!!! :banana

Edit: Bra musiksmak, Jay-Jay! ;)

Last edited:
Syss skrev:
Gav inte Alphaville ut en ny skiva för några år sedan?? Och sedan kom väl First Harvest, som visserligen är samlingsskiva, men ändå... Aiight?

Men det band som definitivt, helt klart, borde vara först i kön att återupplivas är ju Queen!!!!! :banana

Men förlåt att jag yttra mig då.

Syftade på i princip att vilken konsert man helst skulle vilja vart med på eller gå på igen. Dvs. då, där med originalmedlemmar osv. Finns ju folk som syfta på guns n roses exakt 91, kan jag inte ens få välja årtionde då.

Edit: förresten det kom en guns n roses skiva nyligen också, men på något sätt räknar jag inte jubileumsskivor.

Villee skrev:
Men förlåt att jag yttra mig då.

Syftade på i princip att vilken konsert man helst skulle vilja vart med på eller gå på igen. Dvs. då, där med originalmedlemmar osv. Finns ju folk som syfta på guns n roses exakt 91, kan jag inte ens få välja årtionde då.

Jamen ursäkta att jag ska vara en sån besserwisser då. :P

Originalmedlemmarna, alltså Bernhard Lloyd istället för den där gitarristen? Eller vem det nu var som hoppade av... :gnissla

Kan ju hålla med om att Forever Young-skivan är deras bästa, men jag har hittat en del nyare bra, även om jag inte vet från när det är...

Nåja, menade inte att klaga! :)

Skulle betala fett för att vara med om en konsert med Jimi "Jimpa" Hendrix.... :yoparty

Elvis är ju ett givet val. Creedence Clearwater Revival vore inte heller fel.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT